سلیمی در واکنش به جلسه نهاد ریاست جمهوری: در خصوص کمبود و کاستی‌ها صحبت کردیم

بهداد سلیمی در گفت‌‌وگو با رکنا، در خصوص دیداری که در نهاد ریاست جمهوری داشتند، اظهار کرد: در خصوص کم‌وکاستی و کمبودهایی که در وزنه‌‌برداری داشتیم این جلسه را در نهاد ریاست جمهوری برگزار کردیم و خوشبختانه جلسه خوبی بود. بالاخره مشکلاتی در این رشته از گذشته تا به الان وجود داشته که سعی داریم، بتوانیم آن‌ها را برطرف یا به کمترین حد خودش برسانیم.

وی در مورد شرایط اردوی بابلسر نیز گفت: خداراشکر شرایط اردو خوب است و خود من هم سعی می‌کنم هفته‌ای یک بار به بچه‌ها  سرکشی کنم تا هم از نزدیک جویای شرایط اردویی شوم. خوشبختانه ملی‌پوشان از شرایط اردویی راضی هستند البته ما هم سعی داریم تا زمان اعزام به مسابقات بهترین شرایط را از همه نظر فراهم کنیم. تا الان سعی نکرده‌ام در حوزه فنی ورود کنم و چندان خبر ندارم، شرایط آمادگی بچه‌ها در چه حد است. 

نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری درباره اینکه در این مدت شرایط چطور پیش رفته است، بیان کرد: از روزی که وارد فدراسیون شدیم تلاش کردیم شرایط را به شکل بهتری ایجاد کنیم. اکنون هم کارهای مربوط به اعزام تیم را به قهرمانی آسیا انجام می‌دهیم تا تیم را به بحرین بفرستیم. سیاست ما این است از لحاظ پشتیبانی بهترین شرایط را برای تیم و کادرفنی رقم بزنیم تا آن‌ها از لحاظ تمرینی بهترین شرایط را پشت سر بگذارند.البته قضاوت اصلی باید خانواده وزنه‌برداری داشته باشند که شرایط در این مدت کوتاهی که رأس کار بوده‌ایم چطور بوده است. هر چه بوده ما سعی کردیم به شکل مطلوب برنامه‌هایی که مدنظر قرار دادیم را پیگیری کنیم.

سلیمی در مورد اینکه در این مدت کوتاه چه حمایت‌هایی از طرف وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک صورت گرفته است، تصریح کرد: خداراشکر در این مدت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک خیلی خوب به ما کمک می‌کنند تا شرایط به خوبی پیش برود.  مسئولان کمیته ملی المپیک یک نگاه ویژه به رشته ما دارند و از این بابت از این مسئولان کمال تشکر و قدردانی را دارم.

وی با اشاره به اینکه هنوز علی مرادی صورت جلسه اموال فدراسیون وزنه‌برداری را امضأ نکرده است، گفت: بالاخره از گذشته عُرف این بوده وقتی کسی مسئولیتی به او محول می‌شود باید در یک صورت جلسه قانونی به نفر جدید تحویل داده شود تا کارها را به شکل قانونی پیش ببریم اما این کار هنوز صورت نگرفته البته ما با حکم وزیر ورزش کارها را انجام می‌دهیم اما تحویل قانونی هنوز صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

کدخبر: 825227 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟