داوودی: مسئولان ورزش استان تهران درک بالایی از ورزش ندارند/ برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنم

علی داوودی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص اینکه شرایط حمایتی در استان تهران از او چگونه است، اظهار کرد: متاسفانه مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران دنبال این نیست به ورزشکاران کمک کند و باید اینطور گفت او فهم و درکی از ورزش ندارد زیرا تا الان هیچ حمایتی از بچه‌های ملی‌پوش تهران نداشته است. به طور مثال در این مدت حتی یک سالن تمرین هم برای ما فراهم نکرده و این نشان می‌دهد برای وزنه‌برداری ارزشی قائل نیست. من در طول سال شاید یک یا 2 بار او را به صورت اتفاقی ببینم اما حقیقت امر این است وی کار موثری برای ورزش حرفه‌ای در استان تهران انجام نداده است.

وی افزود: اگر به تمام کارهای او نگاه کنیم متوجه می‌شویم خیلی کارهای حرفه‌ای نبوده است زیرا هیچ توجهی به مدال‌آوران المپیک و جهانی ندارد و زیاد سراغی از ما نگرفته، حتی کمکی هم به ما نکرده که از آن‌ها انگیزه بگیریم و به شکل بهتری به ورزش حرفه‌ای ادامه دهیم. جوادی بیشتر دنبال این است تا هم معروف شود و هم جلو دوربین بیاید و هیچ اعتقادی در پشت صحنه به این ندارد تا قدمی برای پیشرفت ورزش در تهران بردارد. نمی‌دانم باید چه کار می‌کردیم تا مورد حمایت مسئولان ورزش استان تهران واقع باشیم. حِس من این است شاید جوادی در این وادی نیست از کسی که مدال المپیک و جهانی دارد چگونه حمایت کند. 

ملی‌پوش وزنه‌برداری درباره اینکه شرایط او از لحاظ آمادگی چگونه است، گفت: خداراشکر شرایط بدنی‌ام خوب است و تلاشم بر این است تا مدتی که زمان اعزام به بحرین باقیمانده بتوانم روز به روز به فرم بهتری از لحاظ بدنی برسم. خوشبختانه شرایط اردویی در بابلسر که هستیم نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و به شرایط آرمانی که ما توقع داریم نزدیک‌تر می‌شود. 

داوودی درباره اینکه چه هدفی را برای حضور در قهرمانی جهان دنبال می‌کند، بیان کرد: پس از بازگشت از قهرمانی آسیا تمریناتم را ادامه می‌دهم و فکر می‌کنم اوج آمادگی‌ام برای حضور در کلمبیا باشد و انشاالله بتوانم اولین گزینشی المپیک را قدم محکم بردارم. پیش‌بینی سخت است اما تلاش می‌کنم در کلمبیا رکوردهای خوبی بر جای بگذارم و یک مدال خوشرنگ برای کشورم به دست بیاورم. 

وی در مورد اینکه شرایط فدراسیون را در دوره مدیریت جدید چگونه دیده است، اظهار کرد: اگر چه مدت کوتاهی است فدراسیون جدید با افراد جدید روی کار آمده است اما باید آن را به فال نیک گرفت. حقیقت امر این است مسئولان فدراسیون خیلی تلاش می‌کنند تا وضعیت از لحاظ زیر ساخت و تجهیزات بهتر از قبل باشد و باید به آن‌ها زمان داد تا بتوانند شرایط را ایده‌آل کنند. امیدوارم با تلاش‌های مسئولان وزنه‌برداری به جایگاه اصلی خودش برسد.

دارنده مدال نقره المپیک در پایان در خصوص اینکه عملکرد کادرفنی را در این مدت کوتاه چطور دیده است، گفت: خوشبختانه کادرفنی خوبی داریم تا الان همه چیز خوب پیش رفته است. تمام تلاش ما این است که در مسابقات اخیر بتوانیم با عملکرد خوبمان نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام/

کدخبر: 824513 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟