یوسفی: به رکوردشکنی در یونان فکر می‌کنم/ هدف اصلی‌ام درخشش در هانگژو است

علیرضا یوسفی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط خود پیش از حضور در وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان اظهار کرد: خداراشکر شرایط بدنی‌ام بد نیست اما هنوز پیک آمادگی‌ام به فرم صددرصدی نرسیده است و تلاش می‌کنم در روزهای باقیمانده تا زمان اعزام به شرایط آمادگی کامل برسم. اگر این اتفاق هم رخ ندهد، برنامه‌ریزی می‌کنیم تا در روز مسابقه به آمادگی کامل برسم. مطمئن باشید در روز مسابقه همه چیز نمایان می‌شود.

وی درباره اینکه آیا حمایت‌ها راضی‌کننده است یا خیر، تصریح کرد: از سمت مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری حمایت‌ها خوب است و تمام و کمال به ما کمک می‌کنند اما مسئولان شهرم در این مدت هیچ تماسی نگرفته‌اند. استنباط من این است، شاید رشته‌ای که در آن قرار دارم جایگاه خاصی بین آنها ندارد و برای مسئولان شهر بیشتر فوتبال در اولویت است.

عضو تیم وزنه‌برداری جوانان درباره اینکه آیا روادید آنها برای حضور در یونان صادرشده است یا خیر، گفت: تاکنون روادید ما برای حضور در یونان صادر نشده و ما منتظریم. امیدوارم تا پیش از جمعه با تلاش مستمر مسئولان این اتفاق رخ دهد و به مسابقات برویم.

یوسفی در مورد اینکه آیا به رکوردشکنی فکر می‌کند یا خیر، اینطور پاسخ داد: در ابتدا به فکر کسب مدال طلا هستم و سپس بعد از آن اگر شرایط مهیا باشد به رکوردشکنی هم فکر می‌کنم و دور از انتظار نیست تا رکورد یک‌ضرب جهان را که در اختیار علی داوودی است به نام خودم ثبت کنم. خوشبختانه سرمربی تیم مربی بسیار منطقی و با علم زیاد است که امیدوارم بتوانم با زحمات او مدال طلا را به دست بیاورم تا به نحوی با این اتفاق زحمات او را جبران کنم. کار سخت است اما به امید خدا تلاش دارم یک رکورد ماندگار را از خودم به ثبت برسانم.

وی افزود: سال پر ترافیکی در انتظار وزنه‌برداری است. تمرکزم خودم را به کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو معطوف کرده‌ام و تلاش می‌کنم در قهرمانی جهان هم عملکرد درخور شان از خودم بر جای بگذارم. برای قهرمانی جهان کلمبیا هم بحث سهمیه المپیک در پیش است و کار سختی پیش‌روی ما قرار دارد. 

عضو تیم وزنه‌برداری جوانان درخصوص اینکه بحث تجهیزات ایده‌آل است یا خیر، گفت: تجهیزات باید نو شود زیرا تجهیزات فعلی خیلی کهنه است و باید بازسازی شود، اگر چه الان با توجه به مسابقات جهانی بزرگسالان شرایط برای ما بهتر از گذشته شده است. نیاز است تا از سمت مسئولان شرایط بهتری برای ما ایجاد شود. امیدوارم وزنه‌برداری حمایت شود تا بتوانیم بدون دغدغه در مسابقات حاضر شویم.

انتهای پیام/

کدخبر: 776173 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟