نریمان‌جهان: به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم/ گرفتن یک امتیاز هم از قهرمان فصل قبل غنیمت است

«سامان نریمان‌جهان» مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درخصوص تساوی مقابل استقلال به خبرنگار رکنا اظهار داشت: خداراشکر علارغم اینکه بازی بسیار سختی مقابل تیم استقلال داشتیم ولی تمامی بازیکنان طبق درخواست سرمربی بهترین عملکردشان را به نمایش گذاشتند تا به یک امتیاز ارزشمند این دیدار دست پیدا کنیم. درست است که یکی دو موقعیتی را که داشتیم نتوانستیم به گل تبدیل کنیم ولی فکر میکنم گرفتن یک امتیاز مقابل قهرمان فصل گذشته هم غنیمت باشد.

وی در خصوص عملکرد خوبش ادامه داد: به جز این دیدار اگر به گذشته هم برگردید می‌بینید من همیشه در هرتیمی بودم مقابل استقلال وپرسپولیس عملکرد خوبی داشتم. در اکثر این بازی‌ها یا گل زدم و یا پاس گل دادم. همیشه برای بازی مقابل این 2 تیم انگیزه خاصی داشته و دارم. خیلی خوشحالم که در این دیدار حساس هم توانستم برای تیمم مثمرثمر باشم.

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در واکنش به اینکه تیمش این فصل شرایط نسبت بهتری پیدا کرده است اضافه کرد: بله دقیقا. در ابتدای فصل هم در گفت‌وگویی به این موضوع اشاره کردم که تیم نفت به این راحتی‌ها به هیچ تیمی باج نمی‌دهد. امتیاز گرفتن از او اصلا کار آسانی نیست. ما در همین دیدار هم خیلی استقلال را اذیت کردیم. اگر آمار را مشاهده کنید به خوبی متوجه خواهید شد که مالکیت توپ ما خیلی بیشتر از حریف بود. بازی بسیار باکیفیت و تماشگرپسندی را ارائه کردیم.

نریمان جهان در مورد همکاری با «رضا مهاجری» گفت: تابحال تجربه همکاری با مهاجری را نداشتم. ولی از اینکه افتخار شاگردی او نصیبم شده خیلی خوشحال هستم. چرا که جو بسیار صمیمانه خوبی در نفت حاکم است تمامی بازیکنان با همدلی و با تکیه با دانش فنی مربی تیم در همه بازی ها از جان و دل مایه می‌گذارند.

انتهای پیام/

کدخبر: 821443 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟