مهربان: تلاش می‌کنیم فجر را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم/ به خاطر سقوط شهرخودرو متاسفم

«حسین مهربان» مهاجم تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا درخصوص پیوستن به این تیم و سقوط دوباره به لیگ آزادگان اظهار داشت: فصل گذشته به دلیل گذراندن خدمت سربازی از شهرخودرو جدا شدم به فجرسپاسی پیوستم. ولی متاسفانه اتفاقات متعدد و اختلاف نظر زیاد بین نفراتی در تیم باعث سقوط تیم به لیگ آزادگان شد. البته درست نمی‌دانم که خیلی در این مورد صحبت کنم. فقط امیدوار هستم که امسال همه چیز به نفع‌ ما پیش برود بتوانیم دوباره فجر را به جایگاه اصلی‌اش بازگردانیم.

وی درمورد سقوط شهرخودرو به لیگ یک گفت: درمورد سقوط شهرخودرو فقط می‌توانم بگویم که متاسفم. واقعا حیف بود که تیمی مثل شهرخودرو که سال‌ها در لیگ برتر خوب نتیجه گرفته سابقه آسیایی دارد به لیگ یک سقوط کند. آن هم تیمی از یک استان مهم و بزرگ که هوداران بی‌شماری دارد. انشاالله هرچه زودتر مسئولین استان و باشگاه فکری به حال این تیم بکنند تا دوباره شاهد حضورش در لیگ برتر باشیم.

مهاجم تیم فوتبال فجرسپاسی درخصوص شرایط سربازی‌‌اش ادامه داد: خداراشکر شرایط خیلی خوبی دارم، تمرینات مفیدی را هم درکنار تیم سپری کردم. به دلیل گذراندن کامل دوره سربازی‌ام باید تا آخر لیگ 22 در خدمت فجر باشم. بعد از آن در مورد ادامه فوتبالم تصمیم‌گیری خواهم کرد.

مهربان درمورد همکاری با «مهدی رجب‌زاده» درپایان گفت: آقای رجب زاده فوتبالیست بزرگی بودند. مربی جوان، بااخلاق و فنی هستند. امیدوارم که بتوانیم درکنار هم عملکرد خوبی داشته دوباره لذت صعود به لیگ برتر را بچشیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 811655 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟