والیبال جوانان آسیا؛ مومنی‌مقدم: کره‌جنوبی تیم متفاوتی است/ بازی آسانی در نیمه‌نهایی نداریم

به گزارش رکنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، غلامرضا مومنی‌مقدم درباره بازی تیم‌های والیبال جوانان ایران و کره‌جنوبی در نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: خداراشکر به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم. در این مرحله با تیم کره‌جنوبی که جزو تیم‌های باکیفیت این رقابت‌ها است بازی داریم و می‌دانیم بازی آسانی مقابل این تیم نخواهیم داشت.

وی افزود: تیم کره نسبت به سایر تیم‌ها چینش متفاوت‌تری در زمین بازی دارد و این تفاوت در نوع بازی‌اش هم دیده می‌شود. البته این تیم را بارها با گروه آنالیز و سایر مربیان‌ تیم جوانان آنالیز کردیم.

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران بیان کرد: برای بازیکنان هم در ۲ جلسه تیم کره‌جنوبی مورد آنالیز قرار گرفت و یک جلسه دیگر آنالیز هم خواهیم داشت تا بازیکنان با اطلاعات کافی به مصاف تیم کره بروند.

مومنی‌مقدم با اشاره به این‌که دو تیم اول و دوم این رقابت‌‌ها سهمیه رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در سال 2023 را به دست‌ می‌آورند، گفت: امیدوارم با شکست کره‌جنوبی فینالیست شویم و سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی را نیز کسب کنیم.

تیم والیبال جوانان ایران ساعت 20 و 30 دقیقه امروز (یکشنبه) در مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی مردان زیر 20 سال آسیا به مصاف کره‌جنوبی می‌رود.

انتهای پیام/

کدخبر: 819679 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟