جام کنفدراسیون مردان آسیا؛ مومنی‌مقدم: بازی با بحرین تجربه خوبی برای جوانان ایران بود

به گزارش رکنا، طبق گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، غلامرضا مومنی‌مقدم پس از مسابقه ایران و بحرین در جام کنفدراسیون مردان آسیا گفت: فکر می‌کنم بازی امروز تجربه بسیار خوبی برای بچه‌ها بود چرا که با تیم بزرگسالان بحرین که تیمی متمایزتر و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است، بازی کردیم.

وی تصریح کرد: به جرات می‌گویم این تیم بحرین یکی از مدعیان قهرمانی در این مسابقات است. در این بازی، بازیکنان ایران با هیجان بسیار بالا و تجربه کم ظاهر شدند و  نکاتی که کادرفنی آنالیز کرده بود را متاسفانه در زمین انجام ندادند و تیم بحرین بهتر از ایران بازی کرد.

سرمربی تیم والیبال جوانان ادامه داد: برای کسب تجربه به این رقابت‌ها آمده‌ایم و از این باخت هم می‌شود تجربه خوبی گرفت و هدف اصلی تیم بازی‌های خوب و‌ کسب نتیجه در مسابقات جوانان آسیا خواهد بود.

مومنی‌مقدم درباره بازی فردا مقابل تیم قدرتمند چین گفت: چین با ترکیب کامل لیگ ملت‌ها در این تورنمنت حضور پیدا کرده و فکر می‌کنم ای وی سی کاپ آخرین مسابقات آسیا در سال جاری باشد، بنابراین تیم‌هایی مثل چین، کره‌جنوبی و حتی ژاپن که با ترکیب اصلی به این رقابت‌ها آمده‌اند به دنبال سکو و مدال هستند. تلاش تیم ایران این است که مقابل تیم پرمهره چین بازی خوبی را به نمایش بگذارد و بچه‌ها از این بازی هم تجربه کسب کنند.

تیم والیبال جوانان ایران امروز (پنج‌شنبه) در آغاز مرحله دوم رقابت‌های جام کنفدراسیون مردان آسیا به مصاف بحرین رفت و 3 بر یک مغلوب این تیم شد.

انتهای پیام/

کدخبر: 813309 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟