ارمغانی: پُر کردن جای خالی حامد در زمین سخت است/ به کارم اعتقاد دارم

سعید ارمغانی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص بازی تیم ملی بسکتبال مقابل استرالیا در پنجره چهارم انتخابی جام‌جهانی اظهار کرد: سفر فوق‌العاده سختی به استرالیا داشتیم، شرایط در بندیگو برای ما و همچنین بچه‌ها سخت و فشرده است و در کنار آن هم چند مهره کلیدی خودمان از جمله حامد حدادی، ارسلان کاظمی و بهنام یخچالی را در اختیار نداریم اما با این وجود تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد بازی خوب و منطقی انجام دهیم. خیلی دوست‌داشتیم ارسلان حضور داشته باشد اما بنا به صلاحدید پزشک تیم ملی و مشکلی که از ناحیه گردن داشت تصمیم گرفته شد برای تشدید نشدن آسیب دیدگی‌اش کنار ما نباشد.

وی با اشاره به اینکه مقابل استرالیا از پیش بازنده نیستند، گفت: شاید تیم حریف در رنکینگ جهانی جایگاه سوم را داشته باشد اما با این وجود اصلأ از پیش بازنده نیستیم بلکه حتی این امکان برای ما فراهم است تا از آن برنده خارج شویم. اعتقادم این است جوانان خوبی داریم و انشاالله بتوانیم به نحو احسن از این بازیکنان استفاده کنیم. حداقل نباید بازی احساسی داشته باشیم و باید از روی فکر به مصاف استرالیا برویم. شاید تنها خستگی سفر باعث شود در نیمه نخست روی بدن بازیکنان تاثیر منفی بگذارد.

سرمربی تیم ملی با اشاره به نبود حامد حدادی در بازی با استرالیا اینطور به سوال پاسخ داد:حامد اسطوره بسکتبال و جای خالی پر کردن او در زمین واقعأ سخت است، هر چند دلیل بر این نمی‌شود بازنده به زمین وارد شویم. به عنوان سرمربی به این جوانان اعتقاد دارم و خیلی امیدوارم که در غیاب حامد بتوانند جای خالی را پُر کنند و رو به جلو حرکت کنیم.

ارمغانی درباره اینکه آیا شرایط در این مدت راضی کننده بوده است یا خیر، گفت:اگر بخواهم صادقانه بگویم به طور عمومی از طرف فدراسیون و جامعه بسکتبال حمایت خوبی حس می‌کنم و از این بابت از همه آن‌ها کمال تشکر و قدردانی را دارم. خوشبختانه با اعتقاد به کارم ادامه می‌دهم و در سوی مقابل هم بازیکنان به کاری که انجام می‌دهیم اعتقاد دارند. همین باعث شده تا جو خوبی در تمرینات داشته باشیم و با قدرت به برنامه و هدفی که در نظر گرفته‌ایم نزدیک و نزدیک‌تر شویم.

انتهای پیام/

کدخبر: 819665 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟