پاکدل: بحرینی‌ها جوی خارج از روح ورزش درست کرده بودند

به گزارش رکنا و طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل در مورد پیروزی تیم نوجوانان ایران مقابل بحرین و کسب سهمیه مسابقات جهانی و راه‌یابی به نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: تیم نوجوانان ایران کار بسیار بزرگی در مقابل بحرین میزبان انجام دادند و موفق شد تیم میزبان را در مقابل تماشاگرانش شکست دهد. 

وی افزود: فراموش نکنیم بحرین قهرمان 2 دوره اخیر رقابت‌های قهرمانی آسیا است و بازیکنان ما در یک شرایط نابرابر موفق شدند این تیم را شکست دهند. شرایط بازی واقعأ نابرابر بود و در طول این دیدار شاهد رخ دادن اتفاقاتی بودیم که خارج از روح ورزش بود و قطعأ ما این مسائل را از طریق فدراسیون هندبال ایران پیگیری خواهیم کرد.

رییس فدراسیون هندبال با اشاره به جو ایجاد شده علیه تیم نوجوانان ایران در دیدار مقابل بحرین اظهار کرد: با همه مسائلی که وجود داشت و جوی که علیه تیم ملی ایران ایجاد شد، اما در نهایت توانستیم مقابل بحرین پیروز و راهی نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا شویم.

پاکدل بیان کرد: نگاه ویژه‌ای به تیم هندبال نوجوانان داشتیم و رسیدن به جمع چهار تیم برتر آسیا جزو برنامه‌های استراتژیک فدراسیون هندبال بود که خوشبختانه به آن رسیدیم. امیدوارم مسیری که در هندبال کشور دنبال می‌شود سبب رخ دادن اتفاقات ارزشمندی در آینده این رشته شود.

وی در پایان افزود: از خانواده بزرگ هندبال ایران برای حمایت‌هایی که همواره دارند تشکر و قدردانی می‌کنم. همچنین از کادر فنی پیشین تیم هندبال نوجوانان نیز قدردانی می‌کنم و امیدوارم شاهد حضور بازیکنان ایران در بازی فینال مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا باشیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم هندبال نوجوانان ایران با پیروزی مقابل بحرین راهی دیدار نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا شد و سهمیه مسابقات قهرمانی جهان را نیز کسب کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 819367 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟