برگزاری نشست هیات رییسه فدراسیون هندبال

به گزارش رکنا، طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون هندبال، نشست هیات رییسه فدراسیون هندبال با حضور اعضا و با دستور جلسه بررسی عملکرد فدراسیون در ۵ ماهه نخست سال جاری و برنامه‌های پیش‌روی فدراسیون برگزار شد.

علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال در این نشست به تراکم برنامه‌های فدراسیون در ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: حجم زیادی از اعزام‌های برون مرزی و در کنار آن آماده‌سازی تیم‌های ملی سبب شد تا فشار زیادی در این مدت به فدراسیون وارد شود، اما با این حال اجازه ندادیم تا خللی در برنامه‌های فدراسیون ایجاد گردد.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال و از نخستین روز فروردین‌ماه همزمان با میزبانی از مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان و بزرگسالان آسیا برنامه‌های فدراسیون در سال ۱۴۰۱ آغاز شد و تا همین امروز که تیم نوجوانان برای مسابقات قهرمانی آسیا در بحرین حضور دارد، برنامه‌های فدراسیون با تراکم بسیار زیادی دنبال می‌شود.

رییس فدراسیون هندبال با اشاره به ۹ اعزام بین‌‌المللی تیم‌های هندبال از ابتدای سال ۱۴۰۱، افزود: از ابتدای امسال و پس از میزبانی رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا، اعزام هشت تیم ملی به مسابقات بین‌المللی در دستور کار قرار گرفت و برنامه‌های آماده‌سازی این تیم‌ها با بهترین کیفیت دنبال شد.

پاکدل تصریح کرد:در کنار آماده‌سازی تیم‌های ملی برای اعزام‌های برون مرزی، برگزاری مسابقات در سطوح مختلف، برگزاری دوره‌های آموزشی، برنامه‌های استعدادیابی و دیگر موارد را نیز دنبال کردیم و در حال حاضر می‌توان گفت در ۵ ماهه ابتدایی سال به تمامی اهداف خود دست یافتیم.

وی در پایان گفت: خدا را شاکر هستیم که هندبال ایران در نقطه‌ای ایستاده که شایستگی‌های خود را به اهالی جامعه ورزش به اثبات رسانده است و مطمئن باشید در ادامه نیز با تمامی قوا برنامه‌های خود را برای سربلندی هرچه بیشتر هندبال دنبال خواهیم کردم.

بررسی آخرین شرایط برگزاری لیگ برتر مردان و زنان، برگزاری دوره‌های آموزشی، بررسی‌ گزارش‌های مالی فدراسیون، بررسی آخرین شرایط مناطق ۸ گانه کشور از جمله موارد دیگر مطروحه در نشست هیات رییسه فدراسیون هندبال بود.

انتهای پیام/

کدخبر: 818523 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟