رحیمی‌زاده: داوری بازی به سمت بحرین بود

به گزارش رکنا و طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون هندبال، مجید رحیمی‌زاده سرمربی تیم هندبال نوجوانان ایران پس از پیروزی مقابل بحرین و راهیابی به جمع چهار تیم برتر آسیا و کسب سهمیه مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: بازی حساسی را در مقابل بحرین قهرمان دوره پیشین این مسابقات داشتیم و البته می‌دانستیم این دیدار برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد.

وی افزود: خوشبختانه بازیکنان نکاتی که به آن‌ها گفته بودم را به خوبی انجام دادند. در نیمه دوم با وجود اینکه چندین گل از حریف پیش بودیم اما داوری به سمت بحرین بود و سعی بر این بود که اختلاف گل کمتر شود تا بازی پایاپای پیش برود. در مجموع تمام ارکان دست به دست هم داده بودند تا بحرین راهی نیمه‌نهایی شود.

سرمربی تیم هندبال نوجوانان ایران با اشاره به حضور رییس فدراسیون هندبال در سالن برگزاری مسابقات اظهار کرد: حضور پاکدل رییس فدراسیون هندبال باعث دلگرمی بازیکنان شد و انرژی بسیار خوبی را به بازیکنان و کادر فنی تزریق کرد و اگر این حضور نبود قطعأ ما پیروز دیدار با بحرین نبودیم.

رحیمی‌زاده به اتفاقات لحظات پایانی بازی نیز اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه تا ثانیه‌های پایانی نتیجه مساوی بود و حتی همین مساوی هم برای رسیدن ما به نیمه‌نهایی کافی بود اما اتفاقاتی علیه تیم ما رخ داد که واقعا خوب نبود، با این حال در نهایت توانستیم با پیروزی راه مرحله نیمه‌‌نهایی شویم.

وی در پایان بیان کرد: این پیروزی را به تمامی اعضای خانواده بزرگ هندبال ایران تبریک می‌گویم. زمان زیادی برای آماده‌سازی نداشتیم اما توانستیم بهترین شرایط را رقم بزنیم. از فدراسیون هندبال و در رأس آن ریاست فدراسیون برای تمامی حمایت‌هایی که از ما انجام داد تشکر می‌کنم. مطمئن باشید حق بازیکنان ما رسیدن به دیدار فینال است و امیدوارم پیروز مصاف با عربستان در نیمه‌نهایی باشیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 819311 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟