مدیر تراکتور: مستحق شکست نبودیم/ داور اشتباه کرد

«علی اکبر ذوالمجیدیان» در گفت‌وگو با رکنا ورزشی، در مورد شرایط میزبانی تیم تراکتور در بازی هفته چهارم مقابل تیم هوادار اظهار داشت: طبق پیگیری‌هایی که انجام دادیم مشکلات ورزشگاه یادگار امام برطرف شده است و می توانیم از این هفته در این استادیوم میزبان باشیم. خواهان حضور هوادارانمان در ورزشگاه شدیم و فکر نمی‌کنم مانعی از این جهت وجود داشته باشد. یکی از دلایل ناکامی ما در این چند هفته غیبت تماشاگران است از این رو امیدوارم با مساعدت هایی که انجام می شود از این هفته از حمایت آنها برخوردار شده و از رقابتهای لیگ با حضور آنها میزبانی کنیم. بدون شک حضور هواداران می تواند به روند رو به رشد تیم ما کمک کند.

وی در مورد نتایج تیم تراکتور و کسب فقط یک امتیاز از سه بازی گفت: فولاد تیم خوبی است و بازی زیبایی را از دو تیم شاهد بودیم. به نظر من کسب یک امتیاز از سه بازی اصلا پذیرفتنی نیست اما نباید فراموش کنیم که ما تیمی تهاجمی هستیم و وقتی رقبا با دفاع بسته مقابل ما قرار می گیرند بسیاری از برنامه های تاکتیکی بهم می خورد و امکان برنده شدن کاهش می یابد. با این حال هنوز اول راه هستیم و فکر می کنم از این پس تیم بهتری از تراکتور خواهید دید. آنچه در این سه هفته رخ داده است توان واقعی تیم ما نیست و من قول می دهم در ادامه شاهد تیم بهتری خواهید بود.

مدیر تیم تراکتور با گله از داوری بازی با تیم فولاد تصریح کرد: تیم ما به اشتباهات داوری باخت. اگر دو پنالتی که در همان دقایق ابتدایی اعلام کرد نبود قطعا ما اینطور غافلگیر نمی شدیم. داور بهتر عمل کند و حداقل رو پنالتی دوم وسواس به خرج می‌داد اما با همان دو پنالتی ما را در همان دقایق ابتدایی بازی از حریف عقب انداخت. در ادامه تلاش زیادی کردیم که نتیجه را جبران کنیم و حتی دو گل زدیم. اما در نهایت نتوانستیم پیرزو شویم. هر چند خوب بازی کردیم و مستحق این شکست نبودیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 819365 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟