رحمان رضایی: وقتی داور پنالتی نمی ‌گیرد تقصیر ما چیست؟

رحمان رضایی سرمربی تیم ذوب‌ آهن اصفهان درباره شرایط تیمش صحبت کرد. رحمان رضایی در خصوص شکست 2-1 ذوب ‌آهن اصفهان مقابل تراکتور در هفته دهم لیگ برتر گفت:

به گزارش رکنا، داور می ‌توانست برای ما یک پنالتی بگیرد اما این کار نکرد و این اتفاق در بازی کاملا تاثیرگذار بود. داور کاملا نزدیک صحنه خطا بود و این پنالتی کاملا محرز بود. وقتی داور پنالتی نمی ‌گیرد تقصیر ما چیست.

رضایی درباره اینکه تیم ذوب ‌آهن با وجود اینکه فوتبال خوبی ارائه می ‌کند نتایج قابل قبولی کسب نکرده است، گفت:

ما در زدن ضربات آخر دقت نمی‌ کنیم و موقعیت ‌های خود را هم به راحتی از دست می‌ دهیم. به نظرم اگر این 2 مشکل را حل کنیم وضعیت ‌مان بهتر می شود. ما باید تمرینات بیشتری انجام دهیم و از نظر فکری و عملی بهتر شویم.

سرمربی تیم ذوب‌ آهن اصفهان در پایان افزود:

اگر قرار باشد ما در هر بازی از داوری ضربه بخوریم که دیگر نمی ‌شود کاری کرد. به جرات ما در 8 بازی از داوری ضربه خوردیم و این خیلی برای ‌مان جالب است. اشتباهات را یک بار، دو بار یا سه بار می‌ توان تحمل کرد اما هیچ ‌کسی 8 بار نمی ‌تواند تحمل کند. وقتی خطای پنالتی را تماشاگر در منزل، نیمکت ‌نشینان و بازیکنان داخل زمین هم می‌ بینند و داور نمی ‌بیند، دیگر چه کار می ‌توانیم بکنیم؟ این اتفاقات امسال خیلی به تیم ما ضربه زده است. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 649083 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟