آماده برگزاری دیدارهای دوستانه به میزبانی ایران و پرتغال هستیم

به گزارش رکنا، طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون هندبال ، علیرضا پاکدل  رییس فدراسیون هندبال به دعوت رسمی کارلوس کوشتانهوس سفیر کشور پرتغال در ایران در زمینه توسعه ارتباطات دو کشور در رشته هندبال دیدار و گفت‌گو کرد.

در این دیدار که در محل سفارت پرتغال برگزار شد، کارلوس کوشتانهوس سفیر پرتغال در ایران ضمن خوشامدگویی به رئیس فدراسیون و تبریک برای موفقیت‌های هندبال ایران در عرصه‌های بین‌المللی، اظهار کرد: به خوبی می‌دانم که هندبال ایران در ماه‌های اخیر افتخارات زیادی را در سطح بین‌المللی کسب کرده است و از این موفقیت‌ها بسیار خوشحالیم.

وی افزود: تمایل داریم تا روابط دو کشور در زمینه توسعه رشته هندبال بیشتر شود و آمادگی داریم تا هم در بخش ملی و هم در بخش باشگاهی این روابط را توسعه دهیم. مورد مهم دیگر استفاده از تجربیات هندبال ایران در بخش باشگاهی است و می‌خواهیم در این زمینه نیز ارتباطات خود را با فدراسیون هندبال ایران گسترش دهیم.

کوشتانهوس همچنین ضمن ابراز علاقه‌ برای بازدید از اردوهای تیم‌های ملی و فضای ورزشی فدراسیون هندبال ، گفت: بسیار علاقه دارم تا از نزدیک اردوهای تیم‌های ملی و فضای ورزشی و تمرینی فدراسیون هندبال ایران را از نزدیک ببینم و این بازدید پیش زمینه‌ای برای همکاری‌های دو کشور ایران و پرتغال در رشته هندبال باشد.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال نیز در این دیدار اظهار کرد: دو کشور ایران و پرتغال می‌توانند در زمینه توسعه رشته هندبال و همکاری‌های مشترک فعالیت‌های خوبی داشته باشند و این آمادگی در فدراسیون هندبال ایران وجود دارد تا اردوهای تدارکاتی و دیدارهای دوستانه‌ای با تیم‌های ملی پرتغال داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به حضور هر دو تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران و پرتغال در رقابت‌های قهرمانی جهان آماده برگزاری دیدارهای دوستانه به میزبانی ایران و پرتغال هستیم و در دیگر بخش‌ها نیز می‌توانیم همکاری‌های دوجانبه را گسترش دهیم.

رئیس فدراسیون هندبال خاطر نشان کرد: هم در بخش هندبال سالنی و هم در بخش هندبال ساحلی در تمامی رده‌های سنی آماده برگزاری دیدارهای تدارکاتی با پرتغال هستیم و در صورت اراده فدراسیون هندبال پرتغال، زمینه گسترش این همکاری‌ها به‌زودی فراهم خواهد شد.

در پایان این دیدار هدیه‌ای به رسم یادبود از سوی کارلوس کوشتانهوس سفیر کشور پرتغال به علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال اهدا شد.

همچنین هدیه و تندیس یادبودی از سوی علیرضا پاکدل به کارلوس کوشتانهوس اهدا گردید.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 792837 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟