قربانی: نشان دادیم هنوز هم حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

امین قربانی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص عملکرد سابریست‌ها در بازی‌های کشورهای اسلامی بیان کرد: یک ماه پیش در جریان قهرمانی جهان به آن‌ها باخته بودیم و پس از آن نتیجه خیلی انتقادات به ما وارد شده بود اما در قونیه بازیکنان کوهی از انگیزه بودند تا اثبات کنند آن شکست تنها روی حادثه بوده است و گرنه در اکثر مسابقات سابریست‌های ما نسبت به ترکیه یک سر گردن بالاتر قرار داشته است. خیلی خوشحالم بدون دردسر توانستیم و با اختلاف زیاد آن‌ها را در خود ترکیه و مقابل مسئولان ارشد کشورشان زمین‌گیر کنیم و به مدال خوشرنگ طلا برسیم و نشان دهیم هنوز هم دود از کنده بالا می‌رود. خوشحالم توانستیم از این بابت دل مردم را شاد کنیم.

وی درباره اینکه نتایج در بخش انفرادی چگونه بود، گفت: ما خیلی دوست‌نداشتیم شمشیربازان ما در بخش انفرادی خیلی به هم برخورد کنند و بیشتر دنبال این بودیم در فینال یک بازی تمام ایرانی شاهد باشیم اما متاسفانه پس از اینکه در یک چهارم نهایی و نیمه‌نهایی نفرات ما با هم برخورد کردند خیلی دیگر فرقی نداشت چه کسی برنده شود و بیشتر دنبال این بودیم تا در بخش انفرادی هم شاهد رفتن بازیکنان روی سکو باشیم و هم پرچم ایران را در سالن مسابقات به اهتزاز در بیاوریم.

سرمربی تیم ملی سابر درباره باخت پاکدامن به ایلدریم ترکیه‌ای در فینال اینطور پاسخ داد: علی با وجودی که پیش از اعزام تیم به کرونا دچار شده بود اما خیلی خوب برای حضور در قونیه ریکاوری کرد و ثمره‌اش این شد تا پیش از فینال خیلی خوب و منطقی مسابقه داد و رقبای خود را شکست داد. او در فینال واقعأ جانانه با ایلدریم مسابقه داد و با اختلاف هم به حریف خود باخت. 

قربانی گفت: بازیکنان ما آنقدر پتانسیل و توانمندی بالایی دارند که جز این هم از آن‌ها انتظار نمی‌رفت. تمام بچه‌ها هم قسم شده بودند تا یک نتیجه خوب بگیریم و این هم برای ما رقم خورد. در هر 2 بخش انفرادی و تیمی از نتایج بازیکنانم رضایت کامل دارم. 

وی در پایان درباره برنامه‌های پیش‌روی تیم ملی گفت: فعلأ پس از بازگشت تیم به کشور، مدتی را به بچه‌ها استراحت داده‌ایم تا ریکاوری خوبی از لحاظ ذهنی داشته باشند. پس از آن تمرینات خودمان را برای مسابقات بین‌المللی و "ست لایت" اصفهان و همچنین جام‌جهانی الجزایر که از چند وقت دیگر شروع می‌شود آماده می‌کنیم. 

انتهای پیام/

کدخبر: 818097 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟