مدودوف در نیمه‌نهایی سیسیناتی

به گزارش رکنا، در نخستین بازی این مرحله، دنیل مدودف، مرد شماره یک دنیای تنیس موفق شد تیلور فریتز امریکایی را در دو ست متوالی شکست داده و راهی نیمه‌نهایی شود.

استفانوس سیتسیپاس، تنیسور جوان یونانی هم در یک بازی نزدیک و طولانی، جان ایزنر را با نتیجه ۱-۲ از پیش رو برداشت تا حریف مدودف در راه رسیدن به فینال مسابقات لقب بگیرد.

برنا چوریچ، تنیسور ۲۶ ساله کروات که پیش از مصدومیت از ناحیه شانه به ۱۰ نفر اول رنکینگ هم نزدیک شده بود، در بهترین فرم پس از بازگشت به سر می‌برد و بعد از حذف نادال و بائوتیستا آگوت، دیشب هم دست به کار بزرگی زد و فلیکس اوژه آلیاسیم را در دو ست متوالی مغلوب کرد و به جمع چهارنفر پایانی رقابت‌ها راه یافت.

در آخرین و زیباترین مسابقه این مرحله که بامداد امروز برگزار شد، کامرون نوری انگلیسی در بک ماراتن نفس‌گیر، کارلوس آلکاراس، آماده‌ترین تنیسور حال حاضر دنیا را با نتیجه ۱-۲ برد تا علاوه بر گرفتن انتقام شکست در مسترز مادرید، حریف برنا چوریچ در مرحله نیمه‌نهایی شود.

گفتنی است ساشا زورف آلمانی که به دلیل پیچ‌خوردگی مچ پا در رولن گاروس مدتی از میادین دور مانده، قهرمان این مسابقات در سال گذشته است.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 816578 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟