رئال مادرید توانست باجوان ها بر فوئن لابرادا غلبه کند

زین الدین زیدان در این دیدار تیمش را با ترکیبی جوان به میدان فرستاد اما با این وجود کار سختی در خانه فوئن لابرادا نداشتند و توانستند با دو گل از روی نقطه پنالتی به پیروزی برسند.
رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی کاملا بر بازی مسلط بودند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند. برتری تیم میهمان ادامه داشت و بازیکنان این تیم تلاش زیادی برای باز کردن دروازه فوئن لابرادا انجام دادند اما در نهایت نیمه اول بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند، به پایان رسید.
نیمه دوم هم با حملات رئال مادرید آغاز شد و این بار بعد از 15 دقیقه، سرانجام شاگردان زیدان به گل رسیدند. خطای مدافع میزبان روی اشراف در محوطه جریمه، یک ضربه پنالتی نصیب رئال کرد. مارکوس آلونسو پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت دروازه بان، حساب کار را 1-0 کرد.
بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید اما این رئالی ها بودند که می توانستند در دقیقه 71 به گل دوم برسند اما واکنش خوب دروازه بان فوئن لابرادا، مانع از گلزنی مایورال شد.
حملات رئال ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 80، بالاخره به گل دوم رسید. خطای کاندلا روی تئو، یک ضربه پنالتی برای رئال و کارت زرد دوم را برای بازیکن میزبان به همراه داشت تا فوئن لابرادا 10 نفره شود. این بار لوکاس واسکس پشت ضربه قرار گرفت و توانست به راحتی گل دوم را به ثمر برساند.
در دقایق پایانی تیم میزبان فشار بیشتری روی دروازه رئال وارد کرد و حتی می توانست در دقیقه 88 یکی از گل های خورده را جبران کند اما کیکو کاسیا دروازه رئال را بسته نگه داشت.
در دقیقه 89 تکل خشن خسوس وایخو روی میا، یک کارت قرمز مستقیم را برای بازیکن رئال به همراه داشت تا هر دو تیم 10 نفره شوند. در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با برتری 2-0 رئال به پایان رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 320845 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟