گرامی: آلومینیوم را غافلگیر کردیم/ خوشحالم لیگ را با پیروزی استارت زدیم

«فریبرز گرامی» مدافع تیم فوتبال هوادارتهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا درخصوص برتری مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: خوشبختانه بازی را خیلی خوب شروع کردیم به نوعی که حریف غافل‌گیر شد. البته شناخت خیلی زیادی از آن‌ها نداشتیم. چرا که اکثر تیم‌ها بازیکنان جدید به خدمت گرفته‌اند. تکمیل این شناخت به زمان نیاز دارد. ولی ما تیم برتر میدان بودیم بازی دست ما بود به گل هم رسیدیم. البته معتقدم که می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. ولی به این خاطر که تیم آلومینیوم از لحاظ فیزیکی بلند قد است بیشتر توپ‌های ما دفع شد. خودشان هم به جز یک مورد موقعیت آنچنانی روی دروازه ما نداشتند. خداراشکر موفق شدیم، گلمان را حفظ کرده به 3 امتیاز کامل این دیدار دست پیدا کنیم. لیگ را با پیروزی استارت بزنیم.

وی درمورد عملکرد خوبش در این بازی گفت: سال گذشته یک نیم فصل درخدمت هوادار و آقای عنایتی بودم که ایشان هم خیلی برای موفقیت تیم تلاش کردند ولی از زمان روی کار آمدن آقای الهامی به کلی سبک و سیاق تیم تغییر کرد. من هم تلاش کردم تا شرایط فنی خودم را نسبت به سال گذشته بهبود ببخشم. از ابتدا در بدنسازی‌ها شرکت کرده تمامی تمرینات را به طور منظم انجام دادم. درمورد عملکرد خوبم هم باید بگویم که وظیفه‌ام را انجام دادم، این مهم نتیجه تلاش تمامی بازیکنان تیم بود جا دارد که از تمامی آن‌ها تشکر کنم. امیدوارم که روند خوبم ادامه‌دار باشد بتوانم در دیدارهای بعدی هم برای تیمم مثمرثمر باشم.

مدافع تیم فوتبال هوادار در مورد همکاری با «ساکت الهامی» افزود: آقای الهامی نیازی به تعریف و تمجید هیچکس ندارد. چرا که کارنامه کاری او به خوبی گویای همه چیز است. به هرحال کسب 2 قهرمانی حذفی با تیم‌های پرطرفداری مثل تراکتور و نساجی آن هم در این مدت زمان کم دست‌آورد بزرگی است. جدا از این او اعتمادبنفس خوبی هم به بازیکنانش می‌دهد از سطح فنی بالایی هم برخوردار است. به شخصه همکاری با او خیلی برایم لذتبخش است باعث افتخارم میدانم که زیر نظرش کار می‌کنم.

انتهای پیام/

کدخبر: 815350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟