رضایی: به زودی با سند مدرک پاسخ دوستان را خواهم داد

به گزارش رکنا، پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی چند روزی است در قونیه آغاز شده و روزهای پایانی خود را سپری می‌کند که در برخی رشته‌ها از جمله دوومیدانی نتایج چندان باب میل نبوده و همین مساله اعتراض خانواده این رشته را به همراه داشته است.

از طرف دیگر در روزهای اخیر مسئولان کمیته ملی المپیک به این مساله اشاره کرده‌اند که علی رضایی دبیر رشته دوومیدانی با وجود مثبت بودن تست کرونا همراه با کاروان اعزامی به قونیه سفر کرده است، مساله‌ای که با تکذیب رضایی همراه بود و از سوی دیگر صحبت‌های اخیر رییس اسبق فدراسیون دوومیدانی باعث شد تا رضایی دبیر این فدراسیون به آن‌ها واکنش نشان دهد.

او در گفت‌وگوی کوتاه خود با ما گفت: صحبت‌های اخیر سرپرست اعزامی کاروان ایران به بازی‌های کشورهای همبستگی اسلامی و همچنین اظهارات خلاف واقع رییس اسبق این فدراسیون را به زودی با ارائه مدرک و سند پاسخ خواهم داد. ما تصمیم داریم به زودی یک نشست مطبوعاتی ترتیب دهیم و در آن در مورد مسائل اخیر که دور از واقعیت و منطق است صحبت داشته باشیم. کم لطفی دوستان است که این چنین می‌خواهند کوتاهی خودشان را به من ربط دهند.

دبیر فدراسیون دوومیدانی تصریح کرد: آن شخصی که هم اکنون در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک حضور دارد چطور به زمان خودش اشاره نمی‌کند که چه کارهایی انجام داد که صدای اهالی این رشته را در آورد و همچنین مسئولان مانع از این شدند تا او برای حضور در انتخابات مجدد این رشته منع شود!

انتهای پیام/

کدخبر: 815307 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟