حلالی: پرسپولیس مشکل گلزنی دارد/ برای لوکادیا بیشتر هم پول می‌دادیم مشکلی نداشت!

اسماعیل حلالی بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص ارزیابی فنی بازی این تیم مقابل ذوب آهن به رکنا گفت: هنوز تیم ما به یک مهاجم تراز اول نیاز دارد و وقتی شهریار مغانلو را از دست دادیم، ترکش آن به همه مهاجمان خورد و مهدی عبدی و بقیه هم انگیزه لازم را از دست دادند. پرسپولیس نیاز اساسی به مهاجم دارد و آوردن این مهاجم هلندی هم به تنهایی شاید دردی از این تیم دوا نکند و اما برای لوکادیا هرچقدر پول می‌دادیم هم مشکلی نداشت.

وی ادامه داد: تیم ما هم مثل بقیه تیم‌ها هنوز ترکیب اصلی خود را پیدا نکرده و چند هفته باید بگذرد تا روند خوبش پیدا شود. اگر مدیران تیم بتوانند 2 یا 3 بازیکن تراز اول دیگر را هم اضافه کنند مطمئنم شرایط ما بهتر خواهد شد. باید سراغ بازیکنان با کیفیت رفت و اصلا نباید به قیمت توجه شود و اگر باشگاه بودجه لازم را دارد باید بازیکنان خوبی را به خدمت بگیرند.  لیگ در هفته اول خود بازی‌های خوبی نداشت و همه تیم‌ها کیفیت لازم را نداشتند. اگر چه برخی بازیکنان و مربیان خارجی خوبی هم به خدمت گرفته‌اند.

حلالی تصریج کرد: در بازی پرسپولیس با ذوب‌آهن تیم میزبان تمامی تلاش خود را کرد که مقابل ما تک امتیاز بگیرد و علی رغم 10 نفره شدن در این کار موفق هم بود. شاگردان مهدی تارتار به خوبی می‌دانستند که از بازی چه می‌خواهند و در پایان به آن هم رسیدند.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 814877 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟