بازی‌های کشورهای اسلامی؛ درخشش شناگران در ماده‌های مختلف

به گزارش رکنا، در نخستین روز از رقابت‌های شنا بازی‌های کشورهای اسلامی صبح امروز (شنبه) ملی‌پوشان شنا ایران در مرحله مقدماتی ماده‌های ۱۰۰ پروانه، ۵۰ قورباغه، ۲۰۰ کرال پشت و ۴ در ۱۰۰ متر آزاد تیمی با حریفان خود به رقابت پرداختند.

ابتدا 2 نماینده شنای ایران در ماده ۱۰۰ متر پروانه به آب زدند که مهرشاد افقری با ثبت زمان ۵۴٫۷۵ در جایگاه دوم ایستاد و راهی نیمه‌نهایی شد. 

مهران قاسم‌زاده تنها نماینده قورباغه رو تیم ایران در ماده ۵۰ متر قوباغه با زمان ۲۹٫۸۹ در رتبه ۱۳ ایستاد و راهی نیمه‌نهایی شد.

در ادامه هومر عباسی و ابوالفضل سام در ماده ۲۰۰ متر پشت با حریفان خود به رقابت پرداختند که در پایان مرحله مقدماتی این ماده سام با ثبت زمان ۲:۰۴٫۶۷ دوم شد و جواز حضور در فینال این ماده را کسب کرد و موفق شد رکورد ملی ۲۰۰ متر پشت را بهبود بخشد. همچنین عباسی با زمان ۲:۱۰٫۵۳ در رتبه هفتم ایستاد و فینالیست شد.

اما در ماده ۴ در ۱۰۰ متر آزاد تیمی نیز، تیم ایران متشکل از ترکیب علیرضا یاوری، سامیار عبدلی، سینا غلامپور و متین سهران به آب زدند که با ثبت زمان ۳:۲۳٫۸۲ راهی فینال شدند و با درخشش این شناگران رکورد ملی این ماده جابه جا شد.

انتهای پیام/

کدخبر: 814109 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟