دهمین قهرمانی در ردبول آرنا از راه رسید

به گزارش رکنا، در بازی نهایی سوپرکاپ آلمان بین 2 تیم بایرن مونیخ و لایپزیش، شاگردان ناگلزمن توانستند با عبور از سد حریف خود باری دهمین بار فاتح این جام شوند.

شاگران "جولیان ناگلزمن" کار را طوفانی شروع کردند و در همان نیمه اول موفق به زدن3 گل توسط "جمال موسیالا"، "سادیو مانه" و "بنجامین پاوارد" شدند تا با اندوخته‌ای پُربار وارد رختکن شوند.

در نیمه دوم "مارسل هالستنبرگ" در دقیقه 59 موفق به جبران یکی از گل‌های خورده شد تا امید به اردوی لایپزیش بازگردد هر چند این امیدواری دوام زیادی نداشت و در دقیقه 66 "سرژ گنابری" یک بار دیگر موفق به گشودن دروازه گولاچی مجارستان شد تا بار دیگر اختلاف به 3 گل برسد، البته این پایان کار نبود، با خطای بنجامین پاوار بر روی "دنی اولمو" در محوطه جریمه، ضربه پنالتی به نفع لایپزیش اعلام شد و "کریستوفر انکونکو" به راحتی آن را تبدیل به گل کرد. سپس "دنی اولمو" در دقیقه 89 دروازه "مانوئل نویر" را باز کرد تا بازی در لحظات پایانی با حساسیت بیشتری دنبال شود. این پایان کار نبود روی ضد حمله "لروی سانه" در دقیقه 94 تیر خلاص را بر پیکره شاگردان تدسکو وارد کرد تا بازی با نتیجه پُر گل 5 بر 3 به سود باواریایی‌ها به اتمام برسد.

انتهای پیام/

کدخبر: 809512 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟