تلاش دوباره بایرن برای ده‌لیخت/ پاوارد جدا می‌شود؟

به گزارش رکنا، بایرن 3 سال پیش در تلاش بود تا ماتیس ده‌لیخت را به دست آورد و به نظر می‌رسد باواریایی‌ها همچنان به این مدافع 22 ساله علاقه‌مند هستند.

 بایرن برای مرکز خط دفاعی خود به دنبال یک بازیکن در کلاس بالا می‌گردد. به گزارش «اسکای»، ماتیس ده‌لیخت یک بحث داغ در بایرن است. این بازیکن 22 ساله هلندی از تمدید قراردادش با یوونتوس که در سال 2024 به پایان می‌رسد خودداری کرده و به همین دلیل تیم تورین به دنبال فروش او است. تعدادی دیگر از باشگاه‌ها ده‌لیخت را در لیست خرید خود دارند. اما اسکای می‌گوید این مدافع هلندی انتقال به مونیخ را ترجیح می‌دهد. 

ده‌لیخت بند آزادسازی 120 میلیون یورویی دارد، البته یوونتوس خواستار مبلغی حدود 80 میلیون یورو برای او است. رقمی که یک مانع جدی برای تیم بایرن مونیخ است. گفته می‌شود بایرن تنها تا 60 میلیون یورو حاضر است پرداخت کند. چلسی از تیم‌هایی است مشکلی برای پرداخت این رقم ندارد.

در صورت انتقال ده‌لیخت و همچنین حضور نصیر مزروعی، شرایط برای خروج بنجامین پاوارد فراهم می‌شود و همچنان که اسکای می‌گوید جدایی این مدافع فرانسوی در تابستان امسال قابل تصور است. اتلتیکو مادرید، چلسی و یوونتوس تیم‌هایی هستند که به پاوارد علاقه نشان داده‌اند.

این مبلغ یک مانع بزرگ برای بایرن مونیخ است اما در این بین می‌تواند از علاقه‌ی یوونتوس به بنجامین پاوارد به عنوان راه حلی برای گذاشتن او در معامله‌ی احتمالی استفاده کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 800356 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟