آنچلوتی: نمی‌توان بازیکنی مثل کاسمیرو را پیدا کرد/ هازارد در برنامه‌های فصل بعد قرار دارد

به گزارش رکنا ورزشی، کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در مورد دومین تقابل متوالی این تیم با الچه صحبت کرد.

بازی فردا:

 استراتژی همان است. حریفمان را می‌شناسیم. تیمی هستند که روند خوبی دارند و سازماندهی‌شان هم خیلی خوب است. بازی همان است. باید فشار را تحمل کنیم و با انگیزه باشیم چرا که سه امتیاز بسیار مهم در جریان است. تیم شرایط خوبی دارد و ریکاوری خوبی داشتیم. چهار غایب داریم اما بقیه خوب هستند و همه برگشته‌اند.

ایسکو، بیل و هازارد:

نمی‌توان شرایط همه را یکسان دانست. ایسکو مصدومیتی نداشته و دو بازیکن دیگر داشته‌اند. شرایط هر کسی فرق دارد. گرت برگشته و شرایط بدنی خوبی داشته است. بهتر شده و برمی‌گردد.

کوپا بدون بازیکنان اهل آمریکای جنوبی: تقویم بی مفهومی است. این برای همه تیم‌ها مشکل‌ساز است. بقیه تیم‌ها نیز ضرر کرده‌اند. هیچ فشاری وارد نمی‌کنیم. با بازیکنانی که در این جا هستند بازی می‌کنیم اما این تقویم جنون آمیز است و باید شرایط عوض شود.

هازارد:

روز خوبی است تا فیکس شود و گلزنی کند.

جانشین کاسمیرو:

 اگر به دنبال یک کپی از کاسمیرو باشیم، اشتباه کرده‌ایم. بازیکنی شبیه او در فوتبال دنیا نیست. بی همتاست. اما بازیکنان دیگری می‌توانند هافبک دفاعی باشند. کاماوینگا که ویژگی‌های دیگری دارد در این پست بازی کرد. با توپ خوب کار می‌کند هر چند که کیفیت تاکتیکی کاسمیرو را ندارد. نمی‌توان هافبک دفاعی همچون کاسمیرو پیدا کرد. پیرلو را داشتم که مشخصه‌های متفاوتی داشت.

شرایط بد تیم‌های بزرگ: وقتی در مورد بارسا و اتلتیکو صحبت می‌کنید، در مورد دو تیم بزرگ صحبت می‌کنید. عجیب است که مشکلاتی داشته باشند اما همچنان دو حریف بزرگ و باکیفیت هستند که می‌توانند از این شرایط مشکل خارج شوند.”

تیم ملی برزیل: 

فشاری نمی‌آوریم. می دانیم که بازیکنان برزیلی می‌خواهند در تیم ملی کشورشان بازی کنند. می‌روند و بعد از آن مربی تصمیم می‌گیرد که بازی کنند یا نه.

نیمکت‌نشین‌ها: 

اگر خسته باشم، خوابم می‌برد. اگر بیش از حد بیدار مانده باشم، خوابم می‌برد. از این سوالات خسته نمی شوم. آن را درک می‌کنم. سعی می‌کنم که صادقانه جواب بدهم.

مربیگری در رئال مادرید سخت است:

مربیگری در رئال به سختی بقیه تیم‌هاست. مشکلات یکسان است چرا که مدیریت بازییکنان در هر تیمی وجود دارد. این در رئال کمی بیشتر است چرا که بازیکنانی در این جا نیمکت‌نشین می‌شوند که در هر تیم دیگری می‌توانند بازی کنند اما این مسئولیتی است که روی دوش مربی رئال مادرید است.

مارسلو: 

سه بازی خیلی زیاد است. نمی‌دانم که به داور چه گفته است. ناراحت شدیم. بازیکن مهمی را در کوپا از دست می‌دهیم اما هر چه است برای این مسابقات آماده‌ایم.

چه برنامه‌ای برای هازارد دارید: 

در برنامه‌های فصل آینده ما جای دارد.

چه نمره ای به تیم می‌دهید: 

مفهومی ندارد که الان بخواهم نمره بدهم. مشکلات برای هر تیمی ممکن است ایجاد شود. در پایان فصل نمره می‌دهم نه الان.

سبایوس:

 آماده است و شرایطش بهتر می‌شود، خیلی خوب شخصیتش را نشان داده است. از نظر شخصی دوستش دارم چون از انجام حرکات نمی‌ترسد. در نیمه دوم فصل نقش مهمی برای ما خواهد داشت.

انتهای پیام/

کدخبر: 765115 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟