واکنش عضو هیات مدیره فولاد به جذب هافبک استقلال: هنوز امیدواریم

اسماعیل گودرزی در گفت‌وگو با رکنا،  در مورد بازگشت آرش رضاوند به باشگاه فولاد اظهار داشت: این‌طور به نظر می‌رسد که ساپینتو، رضاوند را می‌خواهد و با هم عکس یادگاری هم گرفتند. او در ترکیه حضور دارد و تمریناتش را با استقلال دنبال می‌کند. ما از جذب این بازیکن منصرف نشدیم باید منتظر بمانیم تا از ترکیه برگردند تیم ما هم اردوی خود را در ترکیه به پایان برساند و بعد در مورد این بازیکن تصمیم جدی بگیریم.

وی با اشاره به این که نقل و انتقالات با نظر مستقیم جواد نکونام و گرشاسبی صورت می‌گیرد ادامه داد: ما در مسائل مربوط به نقل و انتقالات دخالت نمی‌کنیم. مسئولیت این کار مربی و مدیر عامل باشگاه هستند. همه تلاش هیات مدیره فراهم کردن امکانات و شرایط مناسب برای پیشرفت تیم فولاد است با این حال در مورد این بازیکن باید صبور باشیم. شاید ساپینتو در بازگشت از اردوی ترکیه دیگر رضاوند را نخواست. آن وقت می‌شود بار دیگر پای میز مذاکره نشست و در مورد او گفت‌وگو کرد.

گودرزی در پاسخ به این سوال که آیا رضاوند در رایزنی با باشگاه فولاد از آن‌ها خواست که هر طور شده رضایت ‌نامه‌اش را از باشگاه استقلال بگیرند گفت: بازیکن جایی می‌رود که پول بیشتری بگیرد. ما بر اساس نیاز تیم و خواسته سرمربی در نقل و انتقالات فعالیت می‌کنیم. باید ابتدا ببینیم نکونام همچنان رضاوند را می‌خواهد و بعد  در مورد اینکه این بازیکن را جذب کنیم یا بار دیگر با باشگاه استقلال وارد مذاکره شویم، تصمیم بگیریم.

انتهای پیام/

کدخبر: 807233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟