ناگلزمن: تل می‌تواند یکی از بهترین مهاجمان جهان شود/ باید بیشتر پیشرفت کنیم

به گزارش رکنا، منچستر سیتی که برای برگزاری اردوی تابستانی خود راهی آمریکا شده است و در دیداری جذاب و مهیج به مصاف بایرن مونیخ رفت. گواردیولا در تقابل با شاگردان سابق خود توانست به پیروزی دست پیدا کند.

سیتیزن‌ها در این بازی با یک گل به پیروزی دست پیدا کردند. هالند خرید جدید و گران قیمت آبی‌های شهر منچستر تک گل بازی را در دقیقه ۱۱ به ثمر رساند. 

پس از این بازی ناگلزمن سرمربی آلمانی باواریایی‌ها گفت: 10 دقیقه اول ما مشکل داشتیم و کنترلی روی مسابقه نداشتیم. ادامه بازی کمی بهتر شد. به نظرم موسیلا نیمه دوم درخشان بود."

وی درباره سابیتزر اینطور پاسخ داد: "سابی یکی از بهترین بازیکنای نیمه اول بود. وقتی حریف پرس می‌کرد با خونسردی کارش را انجام می‌داد. من از عملکردش راضی هستم. اگر دوست دارید می‌توانید آن را یکی از برنده‌های پیش فصل بدانید."

سرمربی المانی بایرن در خصوص ماتیاس تل گفت: "در یک مقطع یکی از بهترین مهاجمان می‌شود و من تصور می‌کنم که روزی می‌تواند ۴۰ گل در یک فصل بزند.، اما خوشحال می‌شوم که او در اولین فصل حضورش بتواند ۱۰ گل بزند. تل یک جوان با استعداد است. می‌تواند در چند پست بازی کند؛ به عنوان مهاجم و وینگر چپ و راست. بدن قوی دارد و خیلی سریع است."

ناگلزمن در پایان با اشاره به اینکه باید بیشتر از فصل گذشته پیشرفت کنند، گفت: فصل گذشته خوب بود، عالی نبود. ما باید پیشرفت کنیم، درست مثل منچستر سیتی، تا لیگ قهرمانان،جام حذفی و همچنین لیگ را ببریم.

انتهای پیام/

کدخبر: 806820 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟