کی‌شمس: نفت نان در خون می‌زند و بودجه می‌گیرد

به گزارش رکنا، جهانگیر کی‌شمس پیرامون جدایی رضا یزدان‌دوست از صنعت نفت و پیوستن به تراکتور اظهار داشت: این بازیکن به صورت قرضی از پدیده به صنعت نفت آبادان آمده بود. بعد از پایان فصل ابتدا به ما اعلام کرد که قصد دارد رضایتنامه‌اش را دریافت کند و ما هم با پدیده مذاکره کردیم. 

وی افزود: اما بعد از چند روز آقای خطیر به ما اطلاع دادند که یزدان دوست تحت قرارداد تراکتور است و آنها حتی برای دریافت رضایتنامه‌اش به باشگاه پدیده چک پرداخت کردند. با این اوصاف به او گفته شده بود که باید هر چه سریعتر در اردوی ترکیه تراکتور حاضر شود. طبیعتاً وقتی بازیکنی تحت قرارداد باشگاه دیگری است و به صورت رسمی در فدراسیون قرارداد ثبت کرده ما نمی‌توانیم چنین بازیکنی را جذب کنیم. ما تا قبل از آن قرارداد فقط با او و باشگاه پدیده مذاکره کردیم. متاسفانه این روزها اظهار نظرات بازیکنان ضد و نقیض شده است. 

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان تصریح کرد: مانند یکسری تیم‌ها بودجه کلان میلیاردی نداریم. ما اصطلاحاً نان در خون می‌زنیم و بودجه دریافت می‌کنیم. تا وقتی که ماده ۲ بند ۹۴ قانونی وجود دارد نهادهای دولتی مانند شرکت نفت نمی‌توانند هزینه تیم‌های لیگ برتری را تأمین کنند و ما مشکل مالی داریم. اما نمی‌دانم این وسط چرا برای استقلال و پرسپولیس تبصره قانونی فراهم ایجاد می‌شود آن‌ها مشکلی برای دریافت پول دولتی ندارند!

کی‌شمس در گفت‌وگو با سایت باشگاه صنعت نفت در خصوص زمان حضور 2 مربی برزیلی در ایران، عنوان کرد: 2 مربی برزیلی صنعت نفت امروز به تهران می‌رسند و اینجا مستقر می‌شوند. البته تیم فردا از بروجن به تهران می‌رسد و تمریناتش را پیگیری خواهد کرد و مربیان برزیلی هم به ما ملحق می‌شوند.

انتهای پیام/

کدخبر: 806595 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟