ضربه‌ای که دوومیدانی ایران از عدم حضور در رقابت‌های جهانی خور‌د

به گزارش رکنا، در حالی که قرار بود مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان با حضور نمایندگان ایران در شهر اورگان آمریکا برگزار شود، اما حضور نمایندگان ایران از جمله احسان حدادی و مهدی پیر جهان به دلیل عدم صدور روادید میسر نشد.

کشور آمریکا و فدراسیون دوومیدانی این کشور میزبان برگزاری مسابقات هستند و در حالی که باید شرایط را برای حضور تمام ورزشکارانی که سهمیه گرفته‌اند، فراهم کنند، اما با کارشکنی این فرصت را از ورزشکاران ایرانی سلب کردند.

این در حالی است که بنا به دعوت مسئولان فدراسیون جهانی دوومیدانی، قرار بود دبیر فدراسیون دوومیدانی ایران هم در جریان برگزاری مسابقات در کنگره جهانی حضور پیدا و با برخی مسئولان دوومیدانی کشورهای اروپایی و آسیایی تفاهم‌نامه همکاری منعقد کند تا دوومیدانی‌کاران ایران بتوانند از امکانات تمرینی و همچنین تجربیات مربیان آن‌ها استفاده کنند.

حتی قرار بود دبیر فدراسیون دوومیدانی ایران یک نشست خصوصی هم با سباستین کو رییس فدراسیون جهانی دوومیدانی داشته باشد تا درباره آخرین تحولات ورزش ایران گزارشاتی را به این مقام ارشد ارائه دهد. پس از این اتفاق طی مکاتباتی که بین طرفین انجام شده، قرار است در آینده‌ای نزدیک و در جریان مسابقات بین‌المللی این امر مهم صورت گیرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 804692 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟