حدادی: مربی آمریکایی مشکلات فنی من را برطرف کرد/ طلای کشورهای اسلامی را می‌خواهم

احسان حدادی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص عملکرد خود در مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور اظهار کرد: مسابقات لیگ باشگاه‌ها بود و هوا هم شرایط مناسبی نداشت و از همه بدتر هم اینکه قوس دایره رقابت‌ها که در آن پرتاب می‌کنیم از بالانس استانداری برخوردار نبود و همین امر باعث تاثیر منفی روی عملکرد ما داشت.  البته در پشت دایره هم باد شروع به وزیدن می‌کرد و برای همین شرایط چندان خوب نبود. امیدوارم در لیگ دوم مسابقات را به زمین شماره دوم آفتاب انقلاب انتقال دهند تا از جهت باد، خیلی در هنگام پرتاب اذیت نشویم.

وی افزود: در لیگ رکوردها چندان مهم نیست و تنها جمع‌آوری امتیاز برای تیم ملاک است. البته این را هم باید در نظر گرفت پس از سفری هم که به آمریکا داشتم فعلأ در حال گذراندن دوران «جت لک» هستم. مرحله دوم 2 هفته دیگر است که امیدوارم در آنجا بالای 61 متر پرتاب کنم. پس از آن کشورهای اسلامی در پیش است که باید ببینیم چه رکوردی به ثبت می‌رسانم. 

دارنده مدال نقره المپیک توکیو درباره اینکه تکلیف حضورش در مسابقات قهرمانی جهان چگونه است، اینطور پاسخ داد: منتظر روادید سایر دوستان بودیم و چون به مهدی پیرجهان و دبیر فدراسیون، روادید ندادند من هم عزمی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان نداشتم زیرا فدراسیون در این مساله تصمیم‌گیرنده بود.

حدادی درباره اینکه اردوی آمریکا چگونه بود، بیان کرد: خداراشکر اردوی خوبی در آمریکا داشتم و چند جلسه‌ای را زیر نظر مک (مربی آمریکایی) تمرین کردم و در یکسری تکنیک‌ها هم دچار مشکل بودم و او با نکاتی که به من گوشزد کردم توانستم آن‌ها را تا حد زیادی برطرف کنم. قطعأ بدون مربی تمرین کردن سخت است و پس از پایان لیگ باشگاه‌ها و همچنین کشورهای اسلامی تصمیم دارم یک حضور پر قدرت در بازی‌های کشورهای اسلامی داشته باشم و مدال طلا را صید کنم. تمام تلاشم ثبت یک رکورد خوب در قونیه است هر چند تمام پرتابگران برای کسب نتیجه خوب به ترکیه می‌آیند اما امیدوارم بالای 62متر پرتاب کنم.

دارنده مدال نقره قهرمانی جهان درباره اینکه تکلیف مربی‌اش چه می‌شود، اظهار کرد: من الان هم با مک ویلیکنز همکاری می‌کنم، البته پس از قونیه اگر شرایط مهیا شود تصمیم داریم یک قرارداد جدید با این مربی منعقد کنیم تا همکاری ما بیشتر تداوم داشته باشد.

رکورددار پرتاب دیسک آسیا با اشاره به اینکه حمایت‌ها در این مدت از طرف مسئولان خوب بوده است، بیان کرد: خداراشکر در این مدت حمایت‌های خوبی چه از طرف فدراسیون دوومیدانی و چه مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک صورت گرفته است و همیشه حمایت آن‌ها دلگرمی خاصی به من داده است تا با شرایط تمرین به فکر موفقیت باشیم. امیدوارم در این مدت یک سال تا شروع بازی‌های آسیایی تدابیری صورت گیرد تا بیشتر از گذشته شرایط و امکانات برای من مهیا شود تا بتوانم پنجمین مدال طلای خودم را از بازی‌های آسیایی بگیرم و یک رکورد تازه را برای ورزش ایران به ثبت برسانم.

انتهای پیام/

کدخبر: 803220 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟