حدادی: تا فردا تکلیف حضورم در رقابت‌های جهانی مشخص می‌شود

به گزارش رکنا، با توجه به سوابق احسان حدادی و با تصمیم فدراسیون جهانی دوومیدانی این پرتابگر دیسک پرعنوان در مسابقات قهرمانی جهان (اورگان۲۰۲۲)شرکت خواهد کرد.

فدراسیون جهانی دوومیدانی صبح امروز (پنجشنبه) در مکاتبه‌ای با فدراسیون کشورمان از احسان حدادی نایب قهرمان المپیک لندن و دارنده ۴مدال طلای بازی‌های آسیایی، ۶مدال طلای قهرمانی آسیا و یک مدال برنز مسابقات جهانی دعوت کرد تا به عنوان ورزشکار در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی بزرگسالان جهان شرکت کرد.

پس از این اتفاق احسان حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، در واکنش به اینکه آیا تصمیمی برای حضور در قهرمانی جهان دارد یا خیر، گفت: اگر قرار بر حضورم در مسابقات جهانی باشد تا شروع مسابقات در همین آمریکا حضور خواهم داشت، اما تا فردا(جمعه) مشخص خواهد شد که آیا در رقابت‌های جهانی شرکت خواهم کرد یا خیر. 

وی افزود: وی با اشاره به اخذ سهمیه مسابقات جهانی گفت: تمام سعی‌ام می‌کنم اگر قرار بر این باشد در این مسابقات باشیم، بتوانم رکوردی که جایزه بزرگ بین‌المللی امام رضا (ع) مشهد داشتم را ارتقا دهم. تصمیم به حضورم در قهرمانی جهان بسته به نظر مسئولان فدراسیون دوومیدانی است و هر تصمیمی که آن‌ها بگیرند من از آن تبعیت می‌کنم. 

انتهای پیام/

کدخبر: 798460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟