ترکیب دوومیدانی اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی مشخص شد

به گزارش رکنا، بازی‌های کشورهای همبستگی اسلامی از تاریخ 17 تا 28 مرداد ماه به میزبانی قونیه برگزار می‌شود و تیم ملی دوومیدانی هم در هر 2 بخش مردان و بانوان ورزشکارانی را به این مسابقات اعزام خواهد کرد.

در جلسه‌ای که جلسه کمیته‌های تخصصی و شورای فنی فدراسیون داشت درباره نفرات اعزامی تیم ملی جمع‌بندی صورت گرفت و دوومیدانی‌کاران اعزامی به این مسابقات مشخص شدند.

ریحانه مبینی، فرزانه فصیحی، مهسا میرزا طبیبی به همراه تکتم دستیار بندان بانوانی هستند که به این رقابت‌ها در قونیه اعزام می‌شوند. 

در بخش مردان نیز، احسان حدادی، حسن تفتیان، مهدی پیرجهان، علی فتحی‌گنجی، حسین رسولی، مهدی صابری، سید امیر زمانپور، رضا مقدم، مسعود کامران، حمیدرضا کیا، محمد حسین ابارقی و مرتضی ناظمی 12 دوومیدانی‌کاری هستند که در بخش مردان به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

این در حالی است که با وجود افزایش درخواستی فدراسیون دوومیدانی برای حضور در کشورهای اسلامی اما مسئولان کمیته المپیک شنیده می‌شود از مسئولان این فدراسیون درخواست کرده‌اند تا از زمان برخی مربیان به این مسابقات خودداری کنند. این در حالی است که در تمام دنیا عُرف این است وقتی یک ورزشکاری به رقابتی اعزام می‌شود مربی تخصصی او در کنارش باشد تا در مواقع لازم نکات فنی را به او گوشزد کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 800742 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟