ترابیان: پرسپولیس با این خریدها مدعی شماره یک قهرمانی است/ راجع به تیم ملی نظری ندارم

رضا ترابیان بازیکن سابق پرسپولیس که این روزها در ونکوور کانادا کارهای شخصی خود را پی‌گیری می‌نماید در خصوص عملکرد سرخپوشان در فصل نقل و انتقالات به خبرنگار رکنا گفت: بازیکن‌هایی که پرسپولیس و یحیی گرفتند، نسبت به سال قبل بهتر خیلی بهتر بوده و چون سال قبل پنجره بسته بود، تیم مشکل زیادی داشت و یکی از مهمترین دلایل عدم نتیجه‌گیری تیم در فصل قبل لیگ برتر این بود که خیلی از بازیکن‌های تعیین کننده از تیم جدا شده و باشگاه نتوانست آن‌ها را حفظ کند. اما پرسپولیس امسال بهتر از سال قبل در نقل و انتقالات جبران مافات کرد و تلفیقی از با تجربه‌های خوب و جوانان خوبتر را در اختیار گرفت که می‌تواند در موفقیت امسال موثر باشد. همچنین تغییر دستیارها هم تصمیم خیلی خوبی برای هر دوطرف بود. مثل حمید مطهری و داود فنایی که حالا می‌توانند مستقل کار کنند. این نوع جداشدن  مثل مجتبی حسینی که سالیان سال با یحیی گل محمدی کار کرده و حالا توانسته سرمربی شده و اتفاقأ موفق هم عمل کرده است، برای دستیاران فصل قبل تیم پرسپولیس می‌تواند انگیزه‌های فراوانی ایجاد نماید.امسال راحت تر پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود و وضعیت بسیار امیدوارکننده است.

WhatsApp Image 2022-07-06 at 9.32.53 AM

وی در خصوص ترکیب بازیکنان در اختیار گرفته امسال پرسپولیس هم گفت: در پس خریدهای امسال مدیریت و کادرفنی فکر می‌کنم بازیکنان بدرد بخور به ترکیب تیم اضافه شده و نقاط ضعف سال گذشته را پر کرده است. عمده ضعف پرسپولیس در لیگ سال گذشته خط دفاعی این تیم بود که با آمدن گولسیانی و اسماعیلی فر بهتر شده و اگر چه رفتن سید جلال خلا را در این خط پرسپولیس ایجاد کرده اما توان بازیکنان جایگزین بدون شک این ضعف را پوشش خواهد داد.

رضا ترابیان افزود: هواداران این تیم در لیگ برتر سالجاری فقط قهرمانی می‌تواند ارضایشان کند و تجربه نشان داده که هرفصلی پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات خوب عمل کرده توانسته در طول لیگ کمتر دچار اشتباه شود و نتیجه آن 5 دوره قهرمانی پی در پی بوده است.

بازیکن سابق سرخپوشان پایتخت درخصوص تیم ملی و رفتن اسکوچیچ هم گفت: در این مورد اجازه بدهید صحبت نکنم فقط می‌دانم هروقت آرامش در تیم ملی نبوده، این تیم دچار مشکل شده و از شرایط آرمانی دور شده است. چند ماه مانده به جام جهانی و همه ارکان تصمیم گیر باید برای دور ماندن این تیم یعنی تیم ملی ایران، تمام تلاش خود را انجام دهد.

انتهای پیام/

کدخبر: 804191 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟