توخل رونالدو را بلاک کرد!

به گزارش رکنا،طبق ادعای فابریتزیو رومانو، پس از اینکه حضور کریستیانو رونالدو در پاری سنژرمن و همچنین بایرن مونیخ منتفی شد، این مساله شکل گرفت با توجه به این 2 مورد تقریبأ شکی باقی نمی‌ماند که رونالدو در صورت نهایی شدن جدایی‌اش از منچستریونایتد، تنها یک گزینه جدی خواهد داشت: پیوستن به چلسی.

این در حالی است که ایجنت رونالدو اخیرا به صراحت گفته بود ابرستاره پرتغالی به دنبال پیوستن به باشگاهی است که جاه‌طلب بوده و در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد و پس از عدم موافقت سران باشگاه‌های بایرن مونیخ و همچنین پاری سن‌ژرمن تنها یک باشگاه پیش‌روی ستاره پرتغالی بود و آن هم تیمی نبود جز چلسی و این خبر برای آبی‌های لندنی خوشحال‌کننده بود.

زیرا تاد بولی، مالک جدید باشگاه لندنی، به این نتیجه رسید که شانس انتقال رونالدو به تیمش بالا است. حتی رسانه‌ها در انگلیس گزارش دادند که مالک جدید چلسی، شخصأ علاقه زیادی به رونالدو داشت. او اخیرا با ژرژ مندس، ایجنت کریستیانو، دیداری داشت تا در این باره گفت‌وگو کند. در چلسی همه چیز به اعلام نظر توماس توخل، سرمربی این تیم بستگی داشت و در نهایت با تصمیم توماس توخل، چلسی از تلاش برای جذب کریستیانو رونالدو منصرف شد.

این در شرایطی است که ژرژ مندس گفت‌وگوهای مثبتی با تاد بولی داشت و حتی مالک آمریکایی نظر مثبت خود را اعلام کرده بود اما با تصمیم نهایی توخل، چلسی اکنون به گزینه‌های دیگر می‌اندیشد.

انتهای پیام/

کدخبر: 803784 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟