موضع تن‌هاگ درباره رونالدو و دی‌یانگ

به گزارش رکنا و به نقل از منچستر ایونینگ نیوز، اولین اردوی پیش فصل منچستریونایتد تحت هدایت اریک تن‌هاگ در تایلند برگزار شده است. سرمربی هلندی که تیمش را برای بازی دوستانه مقابل لیورپول (سه شنبه، 17:30 به وقت تهران) آماده می کند، یک کنفرانس مطبوعاتی در استادیوم راجامانگالای بانکوک برگزار کرد و طی آن در مورد وضعیت منچستریونایتد و کریستیانو همچنین دی‌یانگ توضیحاتی ارائه داد.

*بازی فردا با لیورپول؟

«بازی مقابل لیورپول همیشه جذاب بوده است. این دیداری بزرگ و محک بسیار خوبی برای ما خواهد بود.استاندارد منچستر یونایتد پیروزی در همه مسابقات است. ما از حضور در این مسابقه که در مقابل تعداد زیادی از تماشاگران در بانکوک برگزار می‌شود خوشحالیم.»

*کاپیتان فصل بعد یونایتد؟

«هری مگوایر کاپیتان است. من باید با خصوصیات تمام بازیکنان آشنا شوم اما او کاپیتانی ثابت شده است که موفقیت‌های زیادی کسب کرده است.»

*درباره غیبت رونالدو؟

«او به دلیل مسائل شخصی با ما نیست. ما با توجه به ماندن او برای این فصل برنامه ریزی کرده‌ایم. مشتاقانه منتظر کار با او هستم. کریستیانو فروشی نیست. او در برنامه‌هایمان جا دارد و ما می‌خواهیم در کنار هم به موفقیت برسیم‌. پیش از مطرح شدن [مشکلات شخصی] با او صحبت کردم. ما صحبت‌های بسیار خوبی باهم داشتیم.

*محتوای صحبت با رونالدو؟

«این صحبت بین من و کریستیانو بوده است. تنها چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که ما صحبت بسیار خوبی باهم داشتیم.»

*درباره تایرل مالاسیا؟

«او مشخصات یک فول بک مدرن را دارد. از نظر دفاعی خوب و سرسخت است و در حمله هم بسیار خوب عمل می‌کند. به همین دلیل او را خریدیم.»

*خریدهای بیشتر؟

«ما می‌خواهیم بازیکنان مناسبی داشته باشیم. ما تیم خوبی داریم و در حال پیشرفت سبک بازی خود هستیم و اگر فرصتی [برای خرید] وجود داشته باشد، برای آن اقدام خواهیم کرد. ما قطعا به دنبال خرید در پست هافبک و خط حمله هستیم.»

*درباره خرید فرنکی دی‌یونگ؟ 

«من هیچوقت درباره بازیکنانی که با باشگاه‌های دیگر قرارداد دارند صحبت نمی‌کنم و نمی‌توانم در این مورد چیزی به شما بگویم.»

*هواداران بیشمار یونایتد در دنیا؟

«من واقعاً هیجان زده هستم. می‌دانستم که یونایتد هواداران زیادی در دنیا دارد اما فقط این را از دور شنیده و دیده بودم. ما بسیار مشتاق بازی فردا هستیم. می‌دانیم که آن‌ها [هواداران تایلندی] مارا حمایت خواهند کرد.»

انتهای پیام/

کدخبر: 802621 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟