تمام احساس سرمربی نسبت به شاگردان

به گزارش رکنا، پیش از آغاز لیگ ملت‌ها و با وجود قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، بسیاری معتقد بودند که ایران با یک مربی ایرانی نمی تواند در سطح جهانی موفق ظاهر شود و نتایج خوبی کسب کند.

بعد از پایان هفته اول لیگ ملت‌ها این انتقادات به اوج خود رسید چرا که تیم ملی والیبال ایران دو شکست سنگین و غیرمنتظره را مقابل هلند و ژاپن تجربه کرد تا بهروز عطایی تحت حداکثر فشار قرار بگیرد.

هفته دوم رقابت های لیگ ملت ها شروع دگرگونی تیم ملی والیبال ایران بود. پیروزی برابر قدرت بزرگی مثل آمریکا، نمایش خوب مقابل برزیل با وجود شکست و نهایتاً برد قاطع برابر کانادا آرامش را به عطایی و تیم ملی برگرداند. اوج کار ملی پوشان هفته سوم رقابت ها بود که ما موفق شدیم سه قدرت بزرگ دنیا یعنی لهستان، اسلوونی و صربستان را شکست دهیم و جواز حضور در مرحله حذفی لیگ ملت ها را کسب کنیم.

بهروز عطایی که حالا نشان داده می‌شود به او اعتماد کرد در یک پست اینستاگرامی از شاگردانش تشکر کرده است. سرمربی تیم ملی ضمن انتشار ویدئویی نوشت: با شاگردانت شروع می‌کنی عرق می‌ریزی، گلویت خشک می‌شود، فریاد می کشی و شاگردی که آسیب دیده درد می‌کشد تو هم درد می‌کشی. و این شمایید که بهترینید پسرانم.

انتهای پیام/

کدخبر: 803410 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟