سلیمانی: به طلسم‌شکنی در رقابت‌های جهانی پاورلیفتینگ امیدواریم

«مصطفی سلیمانی» در گفت‌و‌گو با رکنا، درخصوص شرایط آمادگی ملی‌پوشان پاورلیفتینگ برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: باید بگویم شرایط آمادگی ملی‌پوشان خوب است و تمرینات خوبی در این مدت داشته اند. جز بابااحمدی که نخستین حضور خود را پشت سر می‌گذارد سایرین از تجربه خوبی برخوردار هستند. هم در دسته مثبت و هم در دسته ۵۹ کیلوگرم و دسته ۶۶ کیلوگرم از لحاظ مجموع با رکوردهایی که در مسابقات به ثبت رسیده امیدوارکننده است. در ۲ دسته دیگر نیز نفرات خوبی مانند طهماسبی و اکبری داریم که آنها هم شانس گرفتن تک مدال را برای ما دارند.

وی افزود: متاسفانه تا به الان در چند مسابقه‌ای که رفته ایم موفق به کسب مدال جهانی نشده‌ایم. الان امید داریم که بتوانیم یک مدال مجموع را به دست بیاوریم‌ و طلسم شکنی کنیم.

سرمربی تیم ملی پاورلیفتینگ تصریح کرد: حدودا 60 کشور جهان برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند و ما امیدواریم تا ملی‌پوشان ما هم بتوانند در آفریقای جنوبی خودی نشان دهند. پس از مدت‌ها یک مدال مجموع به دست بیاوریم هر چند تازه این رشته در ایران در حال پیشرفت است. اگر حمایت های خوبی از ما شود مطمئن باشید در سالیان آینده حتما مدال های بیشتری کسب خواهیم کرد.

سلیمانی در پایان گفت: از سمت مسئولان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خوشبختانه همه چیز از جمله امکانات راضی کننده بوده است و از این بابت از آنها کمال تشکر و قدردانی را دارم. البته تقاضا داریم سالیان آینده شکل حمایت‌ها بهتر شود تا بتوانیم باعث اعتلای نام ایران شویم.

انتهای پیام/

کدخبر: 788141 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟