جام آزادگان در ایستگاه پایانی/ ملوان و مس در اندیشه بالا بردن جام

به گزارش رکنا، هفته آخر از لیگ دسته یک فوتبال ایران جام آزادگان امروز با انجام 9 بازی به اتمام  خواهد رسید.

تیم صدرنشین ملوان بندر انزلی با اینکه به همراه مس کرمان صعودشان از هفته قبل به لیگ برتر مسجل شده، با این وجود لذت بالابردن جام قهرمانی برای هرکدام از این دوتیم مهم و جذاب خواهد بود.

شاگردان مازیار زارع بعد از 7 سال با تدارکات حرفه‌ای و جذب چند بازیکن موفق شد خواسته به حق مردم فوتبال دوست این خطه را عملی کرده و استان گیلان را هم در لیگ برتر دارای نماینده کنند. این تیم در آخرین بازی خود باید میزبان ویستا توربین در تختی انزلی قرار گیرد و احتمال پیروزی و قهرمانی این تیم بسیار زیادتر از مس کرمان رقیب ملوان در این راه است.

از طرف دیگر مس کرمان هم که تا هفته قبل به صورت موقت چند هفته ای را صدرنشین بود با لغزش خود در 2 بازی اخیر مقابل تیم‌های پارس جنوبی جم و شهرداری آستارا نتوانست اقتدارش  را ادامه داده و حالا برای بالابردن جام، هم مقابل خیبر خرم آباد برنده باشد و هم منتظر خبری خوب از انزلی و آنهم عدم نتیجه گیری ملوان مقابل حریفش ویستاتوربین باشد.

فرزاد حسین خانی و تیمش کار سختی برای رسیدن به این مهم داشته وجنگ قهرمانی از این حیث در هفته پایانی لیگ برتر بسیار دیدنی خواهد بود.

امروز علاوه برتعیین قهرمان  و نایب قهرمان، تکلیف تیم‌های سقوط کننده به لیگ دو هم مشخص می شود که از بین تیم‌های سایپا، رایکا بابل و قشقایی شیراز یکی باید به تیم‌های ماشین سازی تبریز و شاهین شهرداری بوشهر برای رفتن به لیگ دسته دوم اضافه شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 788421 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟