شیری: رکوردهایم در مسابقات جام امام رضا (ع) خوب نبود/ به دنبال بهترین نتیجه در قونیه هستم

بهنام شیری در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص اینکه عملکرد خود را در مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) چگونه دید، اظهار داشت: من از عملکردم راضی نبودم. البته نخستین مسابقه فصلم بود و بیشتر به دنبال ارزیابی دقیقی از میزان آمادگی بدنی خودم بودم. مسابقات در سطح بالا و ورزشکاران خوبی هم در آنجا حضور یافته بودند و اتفاق خوبی بود که فدراسیون تصمیم به برگزاری آن گرفت. اولین مسابقه فصل بود و شرایط خاص خود را داشت. رکوردم بد نبود اما راضی نیستم و امیدوارم که در مسابقات بعدی پرتاب‌های بهتری داشته باشم.

وی افزود: در حال نزدیک شدن به روزهای اوجم هستم. مدتی بود که در مشهد و ورزشگاه امام رضا (ع) تمرین می‌کردم و اردویم در این شهر بود. خوشبختانه آنجا همه امکانات برای تمرین مهیا بود.از شانس بد بازی‌های آسیایی به تعویق افتاد و گرنه در بهترین پیک بدنی خودم قرار داشتم. اکنون تصمیم دارم تا پیش از شروع بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در شهر خودم اردبیل به صورت انفرادی تمریناتم را پیگیری کنم تا از شرایط آمادگی دور نشوم. شرایط خوب است هر چند مسئولان فدراسیون دوومیدانی باید ورزشکاران را از لحاظ مالی بیشتر حمایت کنند. 

ملی‌پوش دوومیدانی در پاسخ به این سوال که برنامه‌ات برای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی چیست، گفت: برنامه‌ام این است که یک مدال خوشرنگ کسب کنم. هدف ایستادن روی سکو است و انشاالله با شرایط خوبی که دارم، امیدوارم به آن دست پیدا کنم. با توکل به خدا می‌توانم رکوردهای بهتری را ثبت کنم. تلاش می‌کنم در صورت موافقت فدراسیون به چند تورنمنت خوب بروم تا با حضور در آنجا روند آماده‌سازی را بهتر سپری کنم. البته همه چیز منوط به تصمیم فدراسیون است.

انتهای پیام/

کدخبر: 790101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟