سلیمانی: توقع قهرمانی در غرب آسیا را داریم/ برای انتخابات فدراسیون اسکواش کاندیدا شده‌ام

مسعود سلیمانی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم ملی اسکواش اظهار کرد: روز جمعه انتخابی تیم ملی برگزار شد و در نهایت چهار نفر در رده سنی جوانان و چهار نفر هم در رده سنی بزرگسالان برای مسابقات غرب آسیا انتخاب شدند. البته رقابت‌ها به شکلی گنجانده شده بود که تنها در بخش بزرگسالان باشد اما به دلیل میزبانی به ما این اجازه داده شده تا در جوانان هم نماینده داشته باشیم. خوشبختانه در این مدت برای بچه‌ها اردوهای خوبی گذاشته‌ایم و آمادگی آن‌ها هم در شرایط خوبی است. 

وی افزود: برای این مسابقات یک مهمان ویژه هم داریم و خوشبختانه مکاتباتی که با دبیر فدراسیون ورزش‌های راکتی غرب آسیا جناب زینال طارق داشتیم منجر به این شد تا او برای چند روزی مهمان ما در ایران باشد. به همین دلیل تصمیم داریم در مدت حضور او در ایران، یک تفاهم 2 جانبه با کشور عراق منعقد کنیم تا بتوانیم ما از امکانات ویژه آن‌ها بهره‌مند شویم و همچنین در کنار آن هم اردوهای مشترک زیادی با هم داشته باشیم.

رییس فدراسیون اسکواش درباره اینکه چه توقعاتی از ورزشکاران در مسابقات غرب آسیا دارد، گفت: اگر چه مسابقات سخت است و تیم‌های خوبی مانند عراق و قطر به همراه چند کشور دیگر حضور خواهند داشت اما توقع ما این است تا بچه‌ها بتوانند هم در بخش انفرادی و هم تیمی روی سکوی نخست بایستند. 42 ورزشکار از ایران، قطر، عراق، اردن و کویت با هم رقابت می‌کنند. عربستان و بحرین هم به دلیل اختلافات سیاسی تمایلی به حضور در ایران نداشتند. امیدوارم میزبانی خوبی داشته باشیم و پایان خوشی هم برای ورزشکاران ما داشته باشد.

سلیمانی درباره اینکه آیا تمایلی به حضور در انتخابات دوره بعدی این فدراسیون دارد یا خیر، اینطور پاسخ داد: وزارت ورزش در معاونت حقوقی ریاست جمهوری روی قانون 3 دوره کار می‌کند و این موضوع در حال بررسی است، به دلیل محکم‌کاری به عنوان آخرین نفر ثبت‌نام کردم. هر چیزی که قانون بگوید همان در ۲۶ شهریور انجام می‌شود.من کارمند وزارت ورزش هستم و نهایت هم هر چیزی که بخشنامه‌ها اجازه دهند عمل خواهم کرد.

وی در مورد اینکه آیا شرایط فدراسیون از لحاظ مالی خوب است یا خیر، گفت: خداراشکر شرایط خوب است. با توجه به اینکه مقداری منابع مالی فدراسیون‌ها کم است، بایستی خودشان به دنبال منابع باشند، اسپانسر بگیرند تا مسابقات برگزار شود و در همین بحبوحه درگیر برگزاری مسابقات لیگ هستیم. بعد از آن مسابقات هفته پایانی لیگ برتر و دسته یک را برگزار خواهیم کرد. خوشبختانه هیچگونه بدهی مالیاتی هم نداریم.

انتهای پیام/

کدخبر: 793647 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟