سلیمانی: امیدوارم در لیست نهایی تیم ملی بسکتبال باشم

مسعود سلیمانی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص حضورش در تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: خوشحالم بعد از مدتی که به هر دلیلی به تیم ملی دعوت نمی‌شدم، دوباره دعوت شدم. خوشبختانه کادر فنی جدید از دل بازی‌های لیگ نفرات را دعوت کردند و همین نکته انگیزه‌ای بود برای تمام بازیکنان که بازی‌هایشان دیده شود. من هم تمام تلاشم را می‌کنم که در لیست نهایی باشم.

وی در مورد امیدش برای حضور در لیست نهایی گفت: بالاخره تمام بازیکنان تلاش می‌کنند که در ترکیب نهایی تیم ملی باشند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. در هر صورت کادر فنی جدید است و شناخت زیادی از هم وجود ندارد، اما امید دارم که در لیست نهایی جای داشته باشم.

عضو تیم ملی بسکتبال در رابطه با اینکه شرایط و جو اردوها چگونه است، اینطور پاسخ داد: خدا را شکر جو اردو در این مدت خیلی خوب بوده و همین منجر شده همه بچه‌ها با همدیگر دوست و همدل باشند. موضوع دیگر اینکه جناب ارمغانی از کشوری اروپایی به اینجا آمده و این از نحوه تمرینات و دیسپلین او مشخص است، مانند سیستم‌های جدید، کارهای دفاعی و حتی حمله خوب، در کل همه چیز در اردو مطلوب است.

سلیمانی حضور جوانان در این اردو را خوب می‌داند و تصریح کرد: همه جوانانی که در این اردو هستند جز بهترین بازیکنان تیم خودشان بودند. شاید تجربه ملی نداشته باشند اما جز بازیکنان خیلی خوب کشورمان هستند. 

او به بازی‌های پیش‌رو اشاره و در پایان گفت: همانطور که می‌دانید بسکتبال بازی قابل پیش‌بینی نیست. ممکن است یک روز شوت تیم شما گل نشود و شوت‌های حریف گل شود. امیدوارم در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیریم تا بتوانیم شکست در پنجره قبلی را جبران کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 786762 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟