ماجدی: اسکوچیچ قرارداد دارد اما منافع ملی از همه چیز مهمتر است!/ هیچ نهادی در کار ما دخالت نمی‌کند

به گزارش رکنا، میرشاد ماجدی درمورد خروجی فدراسیون فوتبال در 100 روز فعالیتش، گفت: چند موضوع مختلف وجود دارد که با در نظر گرفتن آنها من و همکارانم خوب کار کردیم. در این 100 روز عید نوروز و سایر تعطیلی‌ها را داشتیم. به خودم در این مدت نمره 15 می‌دهم.

سرپرست فدراسیون فوتبال در مورد احتمال تغییر سرمربی تیم ملی تصریح کرد: اسکوچیچ با ما قرارداد دارد و مربی تحت قرارداد مورد حمایت فدراسیون است، اما اولویت و نگاه خود، اعضای هیات رئیسه و ارکان فدراسیون، تیم ملی است. هیچکس بزرگ‌تر از نام ایران در عرصه ورزش و فوتبال نیست. هرکاری را برای سرمربی و تیم ملی انجام خواهیم داد. ضمنا سرمربی ما قرارداد دارد و فدراسیون به این موضوع متعهد است‌.

وی درباره اینکه آیا نهادهای بالادستی در این مورد بحثی نداشته‌اند، گفت: هیچ نهادی به ما موضوعی را دیکته نمی‌کند. یکی از بحث‌هایی که همیشه داریم و فیفا و AFC هم روی آن تاکید دارند، این است که شخصی از بیرون در کار فوتبال دخالت نکند. 

ماجدی افزود: برخی مواقع دوستان مشاوره می‌دهند و صحبت می‌کنند و عقل سلیم حکم می‌کند حرف منطقی را بپذیریم. فشار کاری زیاد است و نمی‌توان به تنهایی تصمیم گرفت‌. دوستان مشورت می‌دهند تا برنامه‌ریزی کنیم و در نهایت تصمیم نهایی گرفته شود.

سرپرست فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اسکوچیچ با ما قرار داد دارد، اما باز هم می‌گویم بالاتر از تیم ملی هیچ آدمی نیست.

ماجدی درباره اینکه اگر به هر دلیلی ببیند منافع ملی به خطر افتاده آیا احتمال دارد اسکوچیچ را تغییر دهد، توضیح داد: نه تنها من، هرکسی در این کشور زندگی می‌کند منافع ملی را ارزشمندتر از منافع فردی می‌داند. شرایط این جام‌جهانی با تمام جام‌های جهانی ادوار قبلی فرق می‌کند. این جام از تابستان به زمستان انتقال یافته و در این زمان لیگ‌های باشگاه‌های حاضر در جام‌جهانی برگزار می‌شود. در این حالت نمی‌توانید بازیکنان را در اختیار داشته باشید.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی ما ۱۶-۱۵ لژیونر دارد‌. زمانی هست که می‌خواهید اردو بگذارید و می‌گویید از بازیکنان داخلی به این دلیل که لیگ ما تعطیل است به اردو دعوت می‌کنیم. ۳-۲ بازیکن ترکیب اصلی ما داخلی هستند و سایر نفرات لژیونر. قطعاً باشگاه‌های‌شان آنها را در اختیار ما قرار نمی‌دهند. برای فیفادی بعدی فقط یک هفته زمان داریم و باید تمام هم و غم خود را بگذاریم تا بازی‌های تیم ملی را برگزار کنیم. قرار است این کارگروه هر هفته گزارش کار بدهد. باید برای تیم ملی حداقل ۲ بازی تدارکاتی خوب پیشبینی کنیم.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 792414 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟