درخشان: با برکناری اسکوچیچ مخالف هستم/ تیم ملی در بازی با الجزایر اشکالات زیادی داشت

حمید درخشان  در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شکست تیم ملی ایران در دیدار دوستانه مقابل الجزایر گفت: در هیچ جای دنیا نتیجه در دیدار دوستانه ملاک قضاوت عملکرد یک تیم نیست و بازی‌های دوستانه سنجشی است برای تشخیص نقاط ضعف و قوت و تقویت آن تا بهتر به آن پی ببرند. هر چند باید اعتراف کنیم تیم ملی در بازی با الجزایر اشکالات متعدد و بزرگی داشت که باید مرتفع شود. در غیر این‌صورت در جام‌جهانی نمی‌توان امید چندانی به تیم ملی داشت.

وی افزود: یکی از اشکالات و نقدهای که به تیم ملی وارد است این است که چرا ما باید در حالی که کلی دفاع وسط داریم از امید نورافکن در قلب خط دفاعی استفاده کنیم؟ درحالی که ما مدافعان میانی خوبی در ایران داریم که در این دیدارهای دوستانه می‌توانند محک بخورند و عملکرد آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. همچنین هافبک‌های ما بسیار کند عمل می‌کنند و زمانی که تیمی ما را تحت فشار قرار می‌دهد، نمی‌توانند مهاجمان ما را تغذیه کنند. 

پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه آیا سرمربی تیم ملی باید عوض شود یا خیر گفت: من با برکناری اسکوچیچ مخالف هستم. چرا که ما تا شروع جام‌جهانی زمانی نداریم و چه کسی را در این مدت کوتاه می‌توان آورد و معجزه کند؟ اکنون ما نیازمند آن هستیم تا با بررسی مشکلات و نقاط ضعف آن‌ها را برطرف کنیم و در کنار آن می‌توان کادرفنی را تقویت کرد تا شرایط بهتر شود. به نظر من با برکناری اسکوچیچ هیچ چیز درست نخواهد شد. 

درخشان در مورد شرایط این روزهای این تیم در نقل‌وانتقالات گفت: پرسپولیس در فصلی که گذشت نقاط ضعفی داشت که به نظر می‌رسد کادرفنی و مدیریت باشگاه به خوبی به نقاط ضعف آگاه و اکنون به دنبال برطرف کردن این مشکلات است. این موضوع می‌تواند هواداران را به آینده امیدوار کند تا پرسپولیس در شرایط بهتری قرار گیرد.

سرمربی سایپا در خصوص اینکه آیا به همکاری خود با این تیم ادامه خواهد داد یا خیر، گفت: مذاکرات خوبی با مدیران باشگاه داشته‌ایم و توافقاتی صورت گرفته است تا انشاالله اگر مشکلی رخ ندهد به همکاری خود با این باشگاه ادامه خواهم داد.

انتهای پیام/

کدخبر: 792155 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟