قنبرزاده: تیم‌ملی به انسجام نیاز دارد/ درخصوص عزل برخی‌ها نظر می‌دهیم

به گزارش رکنا، منصور قنبرزاده، سرپرست اسبق دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره جلسه امروز (سه‌شنبه) مجمع فدراسیون فوتبال اظهار کرد:‌ دستور جلسه درباره صورت‌های مالی، گزارش حسابرس مستقل و بازرس مستقل است. درباره عزل تعدادی از اعضای هیات رئیسه مجمع هم نظر داده خواهد شد.

او درباره عزل ۴ عضو هیات رییسه گفت:‌ دلایلی در این رابطه مطرح شده است. این اشخاص که مورد استیضاح هستند، قطعأ دفاعیاتی خواهند داشت.

عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال درباره اختلافاتی که در فدراسیون به وجود آمده و گفته می‌شود این اختلافات رنگ انتقام به خودش گرفته، گفت:‌ واقعأ باید وجدان و انصاف و تقوا را رعایت کرد زیرا تیم ملی ما به انسجام نیاز دارد. اگر اختلافی وجود دارد، قابل حل است. مجمع یک بلوغی دارد و تصمیم می‌گیرد که فوتبال ما ضرر نکند. الان ۲ نفر از فیفا و ۲ نفر از AFC حضور دارند و نباید شرایط بدی رخ بدهد.

قنبرزاده درباره بحث ایجاد کمیته انتقالی گفت: هر احتمالی ممکن است اما اساس‌نامه شفاف است و اگر هیات رییسه از ۵۰ درصد بیفتد، باز در اساس‌نامه فرآیندی تعریف شده است که این اتفاق نباید رخ دهد و این حاشیه‌ها به نفع فوتبال ما نیست، چرا که این حاشیه‌ها باعث می‌شود که مراجع فوتبالی تحت تاثیر قرار بگیرند. اگر این اتفاق رخ دهد، طبق اساس‌نامه دبیر کل موظف می‌شود که نسبت به مجمع انتخاباتی اقدام کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 786651 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟