برگزاری جلسه مشکوک یک روز قبل از مجمع فدراسیون فوتبال/ پای نابودگران در میان است!

به گزارش رکنا، مجمع عمومی فدراسیون فوتبال فردا (سه‌شنبه) برگزار می‌شود و حرف و حدیث‌های فراوانی درباره تصمیمات احتمالی این مجمع به گوش می‌رسد. از جلسات مشکوک در هتل‌های غرب تهران تا باز شدن پای برخی از معاونان سابق وزارت ورزش به انتخابات و مجمع فردا.

طبق آخرین شنیده‌ها قرار است از حدود ساعت 14 امروز در یکی از هتل‌های غرب تهران و در نزدیکی دریاچه چیتگر 2 تن از پدرخوانده‌هی فوتبال ایران که فوتبال کشور را تا مرز نابودی کشانده‌اند، با برخی از روسای هیات‌های استان جلسه‌ای برگزار کنند. این 2 به واسطه ارتباط با اعضای مجمع فدراسیون در تلاش هستند تا ترکیب هیات رییسه فدراسیون را بهم ریخته تا ضمن تثبیت جایگاه خود و ادامه نفوذ و باندبازی در فوتبال حکم‌رانی کنند. فرد دیگر نیز که در مجمع سال گذشته نتوانست راهی هیات رییسه شود اکنون سعی دارد تا بار دیگر از این طریق و شکاف موجود بین میرشاد ماجدی و برخی از اعضای هیات رییسه استفاده کرده و بار دیگر وارد هیات رییسه شود.

قرار است در این جلسه درباره عزل زودتر از موعد برخی از اعضای هیات رئیسه تصمیم‌گیری شود تا تکلیف مجمع فدراسیون 24 ساعت زودتر مشخص شود. اینکه چرا باید چنین جلسه‌ای برگزار شود و چرا باید این خبر دست به دست بچرخد سوالی است که جواب مشخصی برای آن وجود ندارد.

اصلا چه کسی به این 2 پدرخوانده مجوز داده تا بتوانند روسای هیات استان‌ها را 24 ساعت قبل از مجمع ببینند؟ گویا نابودگران دست بردار فوتبال ایران نیستند و برای رسیدن منافع شخصی خود از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. در چنین شرایطی اینکه نهادهای نظارتی مشغول چه اقدامی هستند خود جای سوال دارد؟

انتهای پیام/

کدخبر: 786341 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟