بازماندن تیم‌های میکس تفنگ و تپانچه ایران از حضور در فینال

به گزارش رکنا، در سومین روز از مسابقات جام‌جهانی تیراندازی باکو، ظهر امروز (دوشنبه) مسابقات میکس تیمی تفنگ و تپانچه برگزار و طی آن در میکس تیمی تفنگ ۴۲ تیم حضور داشتند.

تیم 2 ایران با ترکیب نجمه خدمتی (با رکورد ۳۱۰.۷) و امیرمحمد نکونام (با رکورد ۳۱۳.۴)  با رکورد ۶۲۴.۱ در رده هجدهم و تیم یک ایران با ترکیب فاطمه کرم‌زاده (با امتیاز ۳۱۱.۶) و مهیار صداقت (با امتیاز ۳۱۱.۳) با رکورد ۶۲۲.۹ در رده بیست و هفتم جای گرفتند و به فینال نرسیدند. 

همچنین در ماده میکس تیمی تپانچه، تیم یک ایران با ترکیب گلنوش سبقت‌الهی (با امتیاز ۲۸۳.۷) و جواد فروغی (با امتیاز ۲۹۱.۱۳) با رکورد ۵۷۴.۲۰ در رده هشتم و تیم 2 ایران نیز با رکورد ۵۷۴.۱۷ و با ترکیب هانیه رستمیان (با رکورد ۲۸۳.۷) و سجاد پورحسینی (با امتیاز ۲۹۱.۱۰) نیز در جایگاه نهم قرار گرفتند. 

در پایان مرحله مقدماتی تراپ زنان که 57 تیرانداز در خط آتش حضور داشتند، شیوا فرحپور در جایگاه چهل و دوم و مرضیه پرورش‌نیا نیز  در رده چهل و چهارم جای گرفتند. در تراپ مردان هم بابک یگانه با رکورد ۱۱۴ در رده چهل و نهم، محمدمجید اقبالیان با رکورد ۱۱۱ در رده هفتاد و سوم و امیرحسین آقازاده با رکورد ۱۰۵ در مکان صد و یکم اکنفا کردند.

انتهای پیام/

کدخبر: 786478 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟