نجمه خدمتی به خاطر آرمین هادی پور کنار گذاشته شد!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، پس از معرفی دو نماینده ایران نجمه خدمتی در رشته تیراندازی و آرمین هادی پوردر رشته تکواندو از سوی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی برای حضور در بهترین‌های ورزش دانشگاهی جهان پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط کمیته فنی این جشنواره، آرمین هادی پور دارنده سه مدال طلای دانشجویان توانست به بخش انتخاب بهترین ورزشکار مرد راه یابد تا در چهارمین دوره جشنواره‌ای فدراسیون جهانی ورزش‌های دانشگاهی (فیزو گالا)، آرمین هادی پور قهرمان تکواندوی کشورمان برای انتخاب در بخش "بهترین ورزشکارمرد" حضور داشته باشد.

نجمه خدمتی نیز با توجه به سیاست جدید مسئولان برگزاری این جشنواره، مبنی بر انتخاب یک ورزشکار از هر کشور از لیست نهایی انتخاب بهترین ورزشکار زن کنار گذاشته شد.

آرمین هادی پور یکی از امیدهای کشورمان برای کسب سهمیه المپیک و کسب مدال در المپیک ۲۰۲۰ است که در آخرین رنکینگ فدراسیون جهانی تکواندو در دسته وزنی ۵۸- کیلوگرم در رده چهارم قرار دارد و در سه دوره متوالی یونیورسیاد تابستانی حضور داشته که در هر سه دوره موفق به کسب نشان طلا شده است.

فیزو گالا، جشنواره‌ای است که فدراسیون جهانی ورزش‌های دانشگاهی پس از یونیورسیاد تابستانی برای انتخاب بهترین‌ها و ستاره‌های ورزش دانشگاهی برگزار می‌کند و چهارمین دوره این مراسم ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) همزمان با سی و ششمین مجمع عمومی فیزو در تورین ایتالیا برگزار می‌شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 511405 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟