خدمتی: به دلیل برابری جنسیتی در هیات رئیسه کمیسیون ورزشکاران انتخاب شدم

«نجمه خدمتی» پس از انتصاب به عنوان نائب رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک به خبر نگار رکنا اظهار داشت: دیروز جلسه‌ کمیسیون ورزشکاران با حضور «کیکاووس سعیدی» و «خانم طاهری» برگزار شد. کل نفرات این جلسه نظرشان بر آن بود که حداقل یک خانم در جمع هیات رئیسه به دلیل موضوع برابری جنسیتی وجود داشته باشد. که پس از این تصمیم من به عنوان یکی از کاندیدها بیشترین رای را کسب کرده به مدت 2 سال به عنوان نائب رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک منصوب شدم.

وی در خصوص اینکه چه برنامه‌ای برای پیشبرد ورزش بانوان دارد گفت: متاسفانه ورزش بانوان در ایران مورد کم لطفی واقع می‌شود. امیدوارم که از این پس با حضور پررنگ‌تر بانوان در کمیسیون ورزشی، به عنوان نماینده تمامی رشته‌های ورزشی مخصوصاً در بخش بانوان؛ شاهد درخشش و پیشرفت ورزش دختران این مرز و بوم باشیم.

خدمتی خاطر نشان کرد: خداراشکر این دوره تعداد بانوان خیلی بیشتر از دوره قبلی بود.چرا که در تمامی رشته‌های المپیکی در کمیسیون نماینده و ورزشکار خانم وجود دارد. که این موضوع بسیار امیدوار کننده است. انشاالله با هم‌فکری هم بتوانیم مجموعه قوی را تشکیل دهیم. بهترین نتایج را کسب کرده به خواسته قلبی تمامی دختران ورزشکار این کشور جامع عمل بپوشانیم. در پایان دوست دارم از تمامی دوستان ورزشکاری که به من در این انتخابات رای دادند نهایت تشکر قدردانی را داشته باشم. امیدوارم که بتوانم نماینده شایسته‌ای بوده؛ عملکرد خوبی داشته باشم.

کدخبر: 745471 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟