نمازی: نمی‌شود بدون بازی تدارکاتی به جام جهانی برویم/ کلید صعود از مرحله گروهی پیروزی مقابل آمریکا است

«امید نمازی» در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص لغو بازی دوستانه تیم ملی ایران و کانادا اظهار داشت: فدراسیون فوتبال تلاش خود را انجام داد اما بازی به دلایل غیرفوتبالی لغو شد و باید دید پلن b فدراسیون چیست. خیلی از تیم‌ها درگیر هستند و برنامه مشخصی تا جام جهانی دارند و این موضوع کار ما را برای برگزاری دیدار تدارکاتی سخت می‌کند.

وی افزود: بازی کردن با تیم‌های بزرگ هزینه دارد اما نمی‌شود بدون بازی تدارکاتی به جام جهانی قطر برویم. 2 یا 3 بازی تدارکاتی لازم داریم تا نقاط ضعف و قوت تیم بهتر نمایان شود.

مربی اسبق تیم ملی گفت: «میرشاد ماجدی» خیلی پیگیر بازی‌های تدارکاتی بود اما تا این لحظه که اتفاق مثبتی رخ نداده و تنها باید امیدوار به آینده باشیم.

نمازی درخصوص شانس صعود تیم ملی از گروهش در جام جهانی گفت: نسل خوبی داریم اما اگر قرار باشد روحیه بازیکنان خراب باشد، کار سخت می شود. برخلاف نظر خیلی از کارشناسان به نظر من گروه سختی داریم و بازی کردن با 2 تیم اروپایی و تیم ملی آمریکا اصلا ساده نخواهد بود.

وی ادامه داد: آمریکا بهترین نسل خودش را دارد در اختیار دارد اما کلید صعود ما از مرجله گروهی، پیروزی مقابل این تیم است. در هر حال کار نشد ندارد اما حقیقت این است که برای موفقیت درقطر باید آماده سازی مناسبی داشته باشیم.

نمازی در پاسخ به این سوال که چه نظری درخصوص قهرمانی استقلال درلیگ برتر دارد، اظهار کرد: استقلال لیاقت قهرمانی را داشت و تیمی که سخت گل می‌خورد و شکست ناپذیر بوده، باید به این عنوان دست پیدا کند. قهرمانی استقلال را به کادرفنی، تیم مدیریتی، بازیکنان و هوادار تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

کدخبر: 786253 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟