پیروانی: کلانتری می‌توانست فجر را در لیگ برتر نگه دارد/ صحبت‌های سرآسیابی خنده‌دار است

به گزارش رکنا، غلامحسین پیروانی سرمربی اسبق فجرشهیدسپاسی شیراز در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص سقوط این تیم به لیگ یک اظهار داشت: برای سقوط این تیم ناراحتم اما برای ماندن در لیگ برتر باید میلیاردی هزینه می‌شد. فجرسپاسی خیلی خوب مهره نگرفت و شرایش از همان ابتدا برای بقا سخت شد اما متاسفانه علی کلانتری زمانی عوض شد که آنها 2 بازی آسان داشتند. معتقدم اگر مقابل شهرخودرو و نفت مسجد سلیمان پیروز می‌شدیم، الان فجر در لیگ برتر حضور داشت.

وی در خصوص اینکه این تیم همیشه با نداری و بی‌پولی ساخته و نتایج خوبی هم گرفته گفت: ما 1 بار قهرمان جام حذفی و 2 دوره نایب قهرمان شدیم و حتی در لیگ هم به رتبه چهارم دست پیدا کردیم. فجر امسال هم می‌توانست با همه نداری‌ها بسازد و به نظر من علی کلانتری می‌توانست این تیم را نگه دارد ولی متاسفانه بد موقع این مربی را عزل کردند.

پیشکسوت فوتبال ایران افزود: خنده‌دار است که مجتبی سرآسیابی می‌گوید من را به زور به شیراز آوردند. این شهر کلی مربی سطح بالا دارد و چرا باید ایشان به زور به اینجا آمده باشد؟ وقتی از تجارب  محمد عباسی، جمشید غدیری، شکاری و علی کلانتری که دو بار تیم را به لیگ برتر آورده بهره نمی‌بریم، نتیجه همین می‌شود.

پیروانی درباره مشکل همیشگی زمین حافظیه اظهار داشت: بله زمین حافظیه خراب بود، ولی چرا در زمین‌های خوب نتیجه نگرفتیم؟ مگر فجر سپاسی در زمین‌های غیر از حافظیه خوب نتیجه گرفت؟ فرماندار و استاندار که نمی‌تونستند در عرض 2 ماه زمین را درست کنند چون این زمین 5 سال است که مشکل دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این تیم بازیکنان بزرگی چون سیدعباسی، علی انصاریان، محمد خرمگاه ، داود فنایی و ... را داشت که در دوران سربازی  با حقوق بسیار پایین بازی می‌کردند، اما حالا سرباز خوب هم  800 میلیون تا یک میلیارد پول می‌خواهد. در مجموع امیدوارم این تیم خیلی زود به لیگ برتر بازگردد.

انتهای پیام/

کدخبر: 785950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟