پرسپولیس بازیکن مدنظر استقلال را هایجک می‌کند؟

به گزارش رکنا؛ شاید برای اولین بار باشد که تیم‌های لیگ برتری پیش از پایان فصل به فکر بستن تیم خود هستند. در این میان استقلال و پرسپولیسهم سعی می‌کنند تیمی قدرتمند را راهی مسابقات لیگ بیست و دوم کنند تا بازهم رقابت جذابی را همانند امسال داشته باشند.

شاید یکی از اتفاقات عجیب نقل و انتقالاتی، «هایجک» بازیکن مدنظر استقلال توسط پرسپولیسی‌ها باشد. سعید صادقی هافبک تهاجمی باشگاه گل‌گهر سیرجان که بی‌شک از بهترین‌های این فصل بوده در لیست یحیی گل‌محمدی قرار ندارد اما مدیران باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کنند بتوانند یحیی را راضی کرده تا این بازیکن را برای فصل آتی جذب کنند. نکته قابل تامل این است که مدیران پرسپولیس بیش از اینکه به پازل تاکتیکی تیم توجه کنند درصدد یه ضربه اساسی به رقیب دیرینه خود در بازار نقل و انتقالات هستند!

سعید صادقی هافبک تهاجمی گل گلر در این فصل علاوه بر هفت گلی که وارد دروازه حریفان کرده با 13 پاس گل در صدر بهترین پاسورهای لیگ قرار دارد تا از لحاظ امتیازی بهترین بازیکن لیگ 21 لقب گرفته باشد.

باید دید آیا رضا درویش می‌تواند یک ضربه کاری به استقلال بزند یا سرخپوشان از جذب سعید صادقی منصرف خواهند شد؟

گفتنی است فصل گذشته نیز سعید صادقی در لیست استقلال بود که خودش ترجیح داد در گل‌گهر سیرجان شاگرد امیر قلعه‌نویی باقی بماند.

کدخبر: 785708 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟